AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 hver for seg. Altså, han har bedt to jenter med seg til hytta - ikke samtidig, men hver for seg. Er dette greit i et forhold? - Jeg synes ikke det og da jeg konfronterte han med det ble han agressiv mot meg og la ut at han ikke stolte på meg pga tidligere snoking og mener at jeg har snoket igjen. (Noe jeg ikke har gjort) Han la også frem at jeg ikke skjønte hva han mente med denne alene turen med to jenter hver for seg.. (I meldingen skrøt han av at det var på en øy, med stamp og det hele.. Virket mer for meg som et hint til noe mer enn vennskap ELLER bare for å knulle.. Han har også fått en del dristige bilder av dem som han mener er helt uskyldig fordi det ene var til en eksamen og det andre var for at han kunne mobbe henne.) Dette har jeg vist om i et år ca, men ikke sagt noe før nå. Han sa også at ALLE vennene hans ville at han skulle gjøre det slutt med meg fordi "jeg er så vanskelig og en stor belastning" Noen som mener alene tur med noen av det motsatte kjønn er greit? Vil legge til at dette hadde ikke jeg fått lov til. Må ærlig si at jeg føler at dette er så dobbeltmoralskt at jeg vurderer veldig sterkt å gjøre det slutt med han. Og jeg håper på en måte at han er utro slik at jeg har en "ordentlig" grunn til å gjøre det + at jeg kan si "Håper du har fått klamydia og aids/hiv" Hva skjer så? Noen gode innspill? Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Hvorfor er du sammen med denne karen? Anonym poster: 9190f5fde769117cc4ac2cda21a74f3c 18
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Fordi problemene begynte å komme etter ca 4år sammen. Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452
Strixvaria Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Herregud, hva er det du er sammen med? Hvem GJØR SÅNT?? Og hvem synes sånt er ok å gjøre når man er i et forhold? Folk slutter aldri å overraske meg. Han er virkelig ikke noe å samle på - hvis du faktisk tror at ingenting skjedde på den hytta er du pinlig naiv. Du fortjener bedre enn det her, dump taperen og move on! 14
Gjest ninat89 Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 hver for seg. Altså, han har bedt to jenter med seg til hytta - ikke samtidig, men hver for seg. Er dette greit i et forhold? - Jeg synes ikke det og da jeg konfronterte han med det ble han agressiv mot meg og la ut at han ikke stolte på meg pga tidligere snoking og mener at jeg har snoket igjen. (Noe jeg ikke har gjort) Han la også frem at jeg ikke skjønte hva han mente med denne alene turen med to jenter hver for seg.. (I meldingen skrøt han av at det var på en øy, med stamp og det hele.. Virket mer for meg som et hint til noe mer enn vennskap ELLER bare for å knulle.. Han har også fått en del dristige bilder av dem som han mener er helt uskyldig fordi det ene var til en eksamen og det andre var for at han kunne mobbe henne.) Dette har jeg vist om i et år ca, men ikke sagt noe før nå. Han sa også at ALLE vennene hans ville at han skulle gjøre det slutt med meg fordi "jeg er så vanskelig og en stor belastning" Noen som mener alene tur med noen av det motsatte kjønn er greit? Vil legge til at dette hadde ikke jeg fått lov til. Må ærlig si at jeg føler at dette er så dobbeltmoralskt at jeg vurderer veldig sterkt å gjøre det slutt med han. Og jeg håper på en måte at han er utro slik at jeg har en "ordentlig" grunn til å gjøre det + at jeg kan si "Håper du har fått klamydia og aids/hiv" Hva skjer så? Noen gode innspill? Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452 Det er ikke bare hytteturen med andre jenter som er urovekkende med denne karen. Han behandler deg ikke pent, du fortjener nok bedre 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Nei det er IKKE greit! Hadde det vært min kar så hadde han ikke sett meg nå mer! Å være alene på hytta, hotellrom ol. er helt uakseptabelt i min verden og det er disse dristige bildene du snakker om også! Nei kast han på dynga og få deg en real mann som ikke trenger å ha andra damer en deg Anonym poster: 94e71d4367daff3177df5f7340407417 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #8 Skrevet 7. mars 2013 Det ble aldri noe av den hytteturen da de jentene avslo. (Det samme gjør de når han spør om å ta en lunsj, gå på kino osv osv) Lurer også egentlig på hva slags jenter det er som takker ja til noe sånt når de VET at han har samboer?! Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #9 Skrevet 7. mars 2013 hver for seg. Altså, han har bedt to jenter med seg til hytta - ikke samtidig, men hver for seg. Er dette greit i et forhold? - Jeg synes ikke det og da jeg konfronterte han med det ble han agressiv mot meg og la ut at han ikke stolte på meg pga tidligere snoking og mener at jeg har snoket igjen. (Noe jeg ikke har gjort) Han la også frem at jeg ikke skjønte hva han mente med denne alene turen med to jenter hver for seg.. (I meldingen skrøt han av at det var på en øy, med stamp og det hele.. Virket mer for meg som et hint til noe mer enn vennskap ELLER bare for å knulle.. Han har også fått en del dristige bilder av dem som han mener er helt uskyldig fordi det ene var til en eksamen og det andre var for at han kunne mobbe henne.) Dette har jeg vist om i et år ca, men ikke sagt noe før nå. Han sa også at ALLE vennene hans ville at han skulle gjøre det slutt med meg fordi "jeg er så vanskelig og en stor belastning" Noen som mener alene tur med noen av det motsatte kjønn er greit? Vil legge til at dette hadde ikke jeg fått lov til. Må ærlig si at jeg føler at dette er så dobbeltmoralskt at jeg vurderer veldig sterkt å gjøre det slutt med han. Og jeg håper på en måte at han er utro slik at jeg har en "ordentlig" grunn til å gjøre det + at jeg kan si "Håper du har fått klamydia og aids/hiv" Hva skjer så? Noen gode innspill? Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452 Her har jeg fremhevet tre uavhengige gode grunner til å gjøre det slutt. Hver av disse er mer enn nok. Hva gjelder den siste: ikke gjør dette, det slår bare tilbake på deg selv, vær voksen og hev deg over det - den beste formen for hevn er at han ikke får noen reaksjon ut av deg overhode. Anonym poster: 9190f5fde769117cc4ac2cda21a74f3c 4
makkapakka Skrevet 7. mars 2013 #10 Skrevet 7. mars 2013 Hadet sier du til han, før du sliter deg ut til du taper. 1
Kjempeliten Skrevet 7. mars 2013 #11 Skrevet 7. mars 2013 spør om ikke du kan være med samtidig? nå ble turene avlyst? men spør om hvorfor du ikke ble invitert hvertfall. Skjønner at en fyr vil dra på guttetur med 6 andre mannfolk uten damene sine, men når han vil dra alene på tur med bare en jente så er jo det litt rart... Hvertfall om han ikke har noen grunn til å ikke invitere deg med? Spør han. Min "type" (ikke off. sammen enda) ber meg til og med på gutteturer han... så jeg hadde blitt veldig overraska om det som skjedde deg hadde skjedd meg... Det skal vel ganske mye til før man ikke inviterer kjæresten sin med på turer/arrangementer syns jeg da (hvertfall fint å ha blitt spurt)... med mindre det pleier å være sånn og det pleier å gå greit da, selvfølgelig... aner ikke hvordan deres forhold er..
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #12 Skrevet 7. mars 2013 Det ble aldri noe av den hytteturen da de jentene avslo. (Det samme gjør de når han spør om å ta en lunsj, gå på kino osv osv) Lurer også egentlig på hva slags jenter det er som takker ja til noe sånt når de VET at han har samboer?! Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452 Dustefitter. Men verst er kjæresten din. Hvem er det som spør med jenter alene på hyttetur når de har dame?! Jo det skal jeg fortelle deg, idioter som han du er sammen med. Anonym poster: 010008c8c8a73e3c5ea9b444cba046b3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #13 Skrevet 7. mars 2013 spør om ikke du kan være med samtidig? nå ble turene avlyst? men spør om hvorfor du ikke ble invitert hvertfall. Skjønner at en fyr vil dra på guttetur med 6 andre mannfolk uten damene sine, men når han vil dra alene på tur med bare en jente så er jo det litt rart... Hvertfall om han ikke har noen grunn til å ikke invitere deg med? Spør han. Min "type" (ikke off. sammen enda) ber meg til og med på gutteturer han... så jeg hadde blitt veldig overraska om det som skjedde deg hadde skjedd meg... Det skal vel ganske mye til før man ikke inviterer kjæresten sin med på turer/arrangementer syns jeg da (hvertfall fint å ha blitt spurt)... med mindre det pleier å være sånn og det pleier å gå greit da, selvfølgelig... aner ikke hvordan deres forhold er.. Han "unnskylder" med at han aldri får være med venner alene. Det kan så være, for jeg skjønner ikke hva han furter over der når han alltid inviterer de hjem til oss. (Andre venner, gutter.) Jeg ble invitert med på hyttetur én gang, og fant senere ut at jeg var den siste han spurte siden ingen av de andre kunne.. (Jeg er åpenbart et valg nr2.) /ts Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #14 Skrevet 7. mars 2013 Jeg prøvde også å forklare han at det gjør meg usikker, men i følge han er jeg bare dum og eier ikke tillit til han. Noe som ikke er så rart når han går bak ryggen min på den måten. Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452
Karenina Skrevet 7. mars 2013 #15 Skrevet 7. mars 2013 hver for seg. Altså, han har bedt to jenter med seg til hytta - ikke samtidig, men hver for seg. Er dette greit i et forhold? - Jeg synes ikke det og da jeg konfronterte han med det ble han agressiv mot meg og la ut at han ikke stolte på meg pga tidligere snoking og mener at jeg har snoket igjen. (Noe jeg ikke har gjort) Han la også frem at jeg ikke skjønte hva han mente med denne alene turen med to jenter hver for seg.. (I meldingen skrøt han av at det var på en øy, med stamp og det hele.. Virket mer for meg som et hint til noe mer enn vennskap ELLER bare for å knulle.. Han har også fått en del dristige bilder av dem som han mener er helt uskyldig fordi det ene var til en eksamen og det andre var for at han kunne mobbe henne.) Dette har jeg vist om i et år ca, men ikke sagt noe før nå. Han sa også at ALLE vennene hans ville at han skulle gjøre det slutt med meg fordi "jeg er så vanskelig og en stor belastning" Noen som mener alene tur med noen av det motsatte kjønn er greit? Vil legge til at dette hadde ikke jeg fått lov til. Må ærlig si at jeg føler at dette er så dobbeltmoralskt at jeg vurderer veldig sterkt å gjøre det slutt med han. Og jeg håper på en måte at han er utro slik at jeg har en "ordentlig" grunn til å gjøre det + at jeg kan si "Håper du har fått klamydia og aids/hiv" Hva skjer så? Noen gode innspill? Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452 LOL! Hva slags fag skulle det vært, da? Nei TS, han her klarer du deg mye bedre uten! Det finnes så mange flotte, snille menn der ute, du burde ikke kaste bort tid og energi på ham mer 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #16 Skrevet 7. mars 2013 Noen som mener alene tur med noen av det motsatte kjønn er greit? Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452 Nei! Slettes ikke! Samme om hvor sjalu man er eller ikke, noe sånt liker virkelig ikke de fleste, hverken jenter eller gutter! Og noe slikt gjør man da ikke, er man sammen med noen drar man da ikke på hyttetur med 1 stk av motsatt kjønn!! Og hva er det med at mannen nærmest skryter av det til deg?? Er han helt dum....? Nei vet du hva, han der hørtes ikke helt god ut.. Ikke en jeg hadde orka vært sammen med, hvordan kan man stole på et slikt menneske.. Du gjør selvsagt som du vil, men jeg hadde hvert fall virkelig vurdert å gjøre det slutt hadde jeg vært sammen med noe sånt! Og jeg ville gått først, før han fikk "gleden av" å dumpe meg.. Anonym poster: a0a8c3968411f87fb633527a2e411b28
Hedda-78 Skrevet 7. mars 2013 #17 Skrevet 7. mars 2013 Dette høres ikke ut som et voksent og modent forhold....
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #18 Skrevet 7. mars 2013 Det ble aldri noe av den hytteturen da de jentene avslo. (Det samme gjør de når han spør om å ta en lunsj, gå på kino osv osv) Lurer også egentlig på hva slags jenter det er som takker ja til noe sånt når de VET at han har samboer?! Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452 Hva gjør du sammen med denne mannen? Han sjekker opp damer, inviterer de med på hytteturer, kino og det som verre er MENS han er sammen med deg. Hvorfor aksepterer du dette? Anonym poster: 0f72c5712f2d564b57868e119e56db45 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #19 Skrevet 7. mars 2013 LOL! Hva slags fag skulle det vært, da? Nei TS, han her klarer du deg mye bedre uten! Det finnes så mange flotte, snille menn der ute, du burde ikke kaste bort tid og energi på ham mer Ny linje på vgs som heter "hor og skjønnsykdommer" Nei, hu gikk noe medie og kommunikasjon og leverte eksamen som bestod av halvnakne bilder hvor en jævla fisk dekket de intime stedene. Skjønner ikke hvordan hun bestod den eksamen.. Jeg tenker så det knaker her og regner vel egentlig med at det blir slutt før eller siden uansett, så hvorfor ikke slippe unna med kjærlighetssorg nå i stede for å bli helt knust senere? Får ta meg en prat med han og fortelle at nå kan han endelig få være så horebukk han orker. Anonym poster: c733e0adc6e45a230237b1a6e443c452
annemette Skrevet 7. mars 2013 #20 Skrevet 7. mars 2013 Herregud, slutter aldri å bli overraska over hva folk finner seg i... Sorry TS, du liker sikkert denne fyren, men det er tydelig at han ikke respekterer deg overhodet! Gjør deg selv en tjeneste og kom deg vekk fra dette forholdet. Ferdigsnakka. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå