Thomasine Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 Kan noen se på denne: http://houses-europe.com/mobilmeny/gratis-...ringetoner.html og fortelle meg hvordan jeg kan taste en ringetone?! :klø: Mulig jeg er dum, men jeg skjønner ingenting, jeg... :oops: :-?
Gjest care Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Så vidt jeg husker går du inn på ringetoner, så går du på en blank mal som du har og taster hele "teksten" inn og lagre. Ja så må du huske å få hastigheten riktig, dette ordner du etterpå.
Thomasine Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2004 nei, jeg skjønner fortsatt ikke... Jeg går inn på ringetoner, men der er det ingen som heter blank, og hvis jeg trykker på velg på en av de MANGE jeg ikke vil ha får jeg det som ringetone... :-? :klø: Flere tips til en som ikke skjønner noe... :klø:
Gjest care Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 nei, jeg skjønner fortsatt ikke... Jeg går inn på ringetoner, men der er det ingen som heter blank, og hvis jeg trykker på velg på en av de MANGE jeg ikke vil ha får jeg det som ringetone... :-? :klø: Flere tips til en som ikke skjønner noe... :klø: Hvis du ikke har flere blanke maler igjen, kan du overkjøre en annen låt. Bare prøv deg frem. Slett den låten som ligger der og tast inn "oppskrifte" som du finner på denne websiden. Prøv..
Mrs. B Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Er du sikker på at du har muligheten til å redigere egne ringetoner på telefonen din? Er en del telefoner som ikke har det.. Da må du enten bestille fra nettet eller kjøpe en datakabel og overføre midi filer fra pcen din.
Thomasine Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2004 Okaj, da melder jeg pass!! :-? Det ble litt innviklet, dette... :-? Takk for hjelpen, folkens!!
Gjest care Skrevet 24. mars 2004 #7 Skrevet 24. mars 2004 Okaj, da melder jeg pass!! :-? Det ble litt innviklet, dette... :-? Takk for hjelpen, folkens!! Jeg kan trøste deg med at det er ikke noe god kvalitet på disse tonene. Du hadde nok bare kommet til å irriterer deg over at du gadd å taste inn alle de kodene, så ble resultatet så dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå