Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg husker går du inn på ringetoner, så går du på en blank mal som du har og taster hele "teksten" inn og lagre. :wink: Ja så må du huske å få hastigheten riktig, dette ordner du etterpå.

Skrevet

nei, jeg skjønner fortsatt ikke... :riste:

Jeg går inn på ringetoner, men der er det ingen som heter blank, og hvis jeg trykker på velg på en av de MANGE jeg ikke vil ha får jeg det som ringetone... :-? :klø:

Flere tips til en som ikke skjønner noe... :klø: :wink:

Skrevet
nei, jeg skjønner fortsatt ikke... :riste:

Jeg går inn på ringetoner, men der er det ingen som heter blank, og hvis jeg trykker på velg på en av de MANGE jeg ikke vil ha får jeg det som ringetone... :-? :klø:

Flere tips til en som ikke skjønner noe... :klø: :wink:

Hvis du ikke har flere blanke maler igjen, kan du overkjøre en annen låt. Bare prøv deg frem. Slett den låten som ligger der og tast inn "oppskrifte" som du finner på denne websiden. Prøv.. :wink:

Skrevet

Er du sikker på at du har muligheten til å redigere egne ringetoner på telefonen din? Er en del telefoner som ikke har det.. Da må du enten bestille fra nettet eller kjøpe en datakabel og overføre midi filer fra pcen din.

Skrevet

Okaj, da melder jeg pass!! :-? :sjokk:

Det ble litt innviklet, dette... :-?

Takk for hjelpen, folkens!! :)

Skrevet
Okaj, da melder jeg pass!! :-? :sjokk:

Det ble litt innviklet, dette... :-?

Takk for hjelpen, folkens!! :)

Jeg kan trøste deg med at det er ikke noe god kvalitet på disse tonene. Du hadde nok bare kommet til å irriterer deg over at du gadd å taste inn alle de kodene, så ble resultatet så dårlig... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...