Gå til innhold

I morgen kommer en venninne jeg ikke har sett på lenge, hva skal vi finne på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I morgen får jeg besøk av en god venninne. Jeg har ikke sett henne på en stund og det hadde vært gøy å finne på noe mer enn bare den vanlige skravlingen.

Har du et tips til hva vi kan finne på? Hva pleier du og dine venner å finne på?

(Vi er voksne og vi pleier ikke dra ut på byen, det må være noe litt mer spesielt.)

Anonym poster: f41e717776313447db2687cc272f041b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bak brownies og server med et iskaldt glass melk mens dere ser på en god film :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bak brownies og server med et iskaldt glass melk mens dere ser på en god film :D

Takk for tips. Baking kan være gøy. Men det er kjedelig å sitte å se på film når vi for en gangs skyld skal finne på noe sammen synes jeg.

Skrevet

Brettspill! Trivial Pursuit, monopol, cluedo eller lignende :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

AnonymBruker
Skrevet

Ja, brettspill er gøy. :D Jeg må se om jeg har noen man bare trenger å være to spillere på. Vi pleier faktisk å spille litt spill sammen.

Skrevet

Hvis det er fint vær der du er, gå en tur i skogen/byen, sett dere ned i skogen/cafe og drikk/spis noe godt :)

Skrevet

Takk for tips. Baking kan være gøy. Men det er kjedelig å sitte å se på film når vi for en gangs skyld skal finne på noe sammen synes jeg.

Ja det er sant da... hmmm. du kan kjøpe brett/kortspill, som f.eks voksenpoeng, det er kjempeartig og man får seg en skikkelig god latter ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hihi, det spillet har jeg faktisk. Takk for tipset. :D

• Liker 1
Skrevet

museum kjøp ind til at lave noe med porselensmaling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...