Mersh23 Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Hunden min har nettopp fått løpetid og oppfører seg utrolig rart. Er dette vanlig under løpetid eller er det noe galt med henne? Lignende opplevelser? Takk for alle svar!
Gjest pærecider Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 De fleste tisper endrer adferd under løpetid. Min ellers så stødige og sindige Myndefrøken blir et lite monster under løpetiden. De første tegnene er at hun markerer mer på tur, snuser ekstra mye. Så blir plutselig stakkars Terrierterrorist veeeeldig interessant og hun gjør seg lekker for ham, samtidig som hun klynker og piper/uler mer. Når hun er høyløpsk må jeg ha henne og Terrierterroristen strengt adskilt, og under de siste dagene er hun den rødstrømpa, da har Terrierterroristen omsider skjønt hva som foregår og er så absolutt villig, men da vil hun absolutt ikke, snerrer til ham hver gang han snuser henne i rompa. Så at hunden din endrer adferd er ganske så normalt.
Sugerøret Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 hvordan skiller adferden fra vanlig tid eller løpetid? Om hun er veldig forandret ,ville jeg tatt en tur til vetrinær. Tisper kan få innbildt svangerskap og livmorbetennlese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå