Gjest Badebuksa Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Akkurat nå? Jeg kunne tenkt meg en deilig, saftig, litt mørk sjokoladekake med deilig glasur. Eller en bløtkake med jordbær og bananer.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Middag. Hva som helst egentlig, men orker ikke lage. Anonym poster: 1d1f438bba3d3bd25d3f2c417dd623d5
Silfen Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Jeg er mett etter digg middag, så jeg har ikke lyst på noe NÅ. Men fant ut at det er Bondens marked i Bergen på lørdag og da fikk jeg lyst på honningkløverost. Så dit skal jeg og få meg verdens beste ost. Og sikkert litt annen snacks også.
KaDust Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Hjemmelaget burger. Men må klare meg uten kjøtt i 13 dager til!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har lyst på Bacon og brokoli pai, babygulerøtter, jordbær m fløte og sukker og hubbabubba Anonym poster: f3d2254a6d9bd40a553904a3f8f8aa5a
Gjest Doh Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Akkurat nå? Jeg kunne tenkt meg en deilig, saftig, litt mørk sjokoladekake med deilig glasur. Eller en bløtkake med jordbær og bananer. Vel, nå fikk jeg lyst på sjokoladekake
Rubies_ Skrevet 7. mars 2013 #8 Skrevet 7. mars 2013 Slutt å prat om sjokoladekake da!! Har hatt lyst på det i flere uker....
Gjest Doh Skrevet 7. mars 2013 #9 Skrevet 7. mars 2013 Slutt å prat om sjokoladekake da!! Har hatt lyst på det i flere uker.... Hm, jeg har jo hjemmelagde sjokoladecookies her da. Tror jeg skal ta meg en sånn en jeg (unnskyld, skal ikke gni det mer inn ).
Rubies_ Skrevet 7. mars 2013 #10 Skrevet 7. mars 2013 Hm, jeg har jo hjemmelagde sjokoladecookies her da. Tror jeg skal ta meg en sånn en jeg (unnskyld, skal ikke gni det mer inn ). :( det er bare slemme mennesker på dette forumet...!
Gjest Badebuksa Skrevet 7. mars 2013 #12 Skrevet 7. mars 2013 Jeg er mett etter digg middag, så jeg har ikke lyst på noe NÅ. Men fant ut at det er Bondens marked i Bergen på lørdag og da fikk jeg lyst på honningkløverost. Så dit skal jeg og få meg verdens beste ost. Og sikkert litt annen snacks også. Honningkløverost!? I all verden. Aldri hørt om.
Gjest Badebuksa Skrevet 7. mars 2013 #13 Skrevet 7. mars 2013 Hjemmelaget burger. Men må klare meg uten kjøtt i 13 dager til! Er det noe religiøse greier?
Gjest Badebuksa Skrevet 7. mars 2013 #14 Skrevet 7. mars 2013 milkshake! Åh.. send en over til meg, a! Plis!
Gjest Badebuksa Skrevet 7. mars 2013 #15 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har lyst på Bacon og brokoli pai, babygulerøtter, jordbær m fløte og sukker og hubbabubba Anonym poster: f3d2254a6d9bd40a553904a3f8f8aa5a Tar gjerne litt jordbær med fløte jeg.. det er så godt! Sitte ute i sola i hagemøblene, sola skinner, fuglene kvitrer og humla surrer, så sitter man der med de deilige, søte jordbærene og fløte. Eller fløteiskrem. Mmm. Helt til vepsen kommer da
Gjest Badebuksa Skrevet 7. mars 2013 #17 Skrevet 7. mars 2013 Vel, nå fikk jeg lyst på sjokoladekake Godt! La oss lage en! En skikkelig saftig Badebuksa spesial! Den er god, det kan jeg nesten garantere! Slutt å prat om sjokoladekake da!! Har hatt lyst på det i flere uker.... Du må lage en i morgen.. ok? Ikke sunt å spise så lite godis. Hm, jeg har jo hjemmelagde sjokoladecookies her da. Tror jeg skal ta meg en sånn en jeg (unnskyld, skal ikke gni det mer inn ). Jeg har og! :( det er bare slemme mennesker på dette forumet...! Det skal du ikke se bortifra nei SJOKOLADEEEE Det beste du kan få med badebuksa på!
Gjest Badebuksa Skrevet 7. mars 2013 #18 Skrevet 7. mars 2013 Sjokolade... Alltid, alltid sjokolade En sånn freia melkesjokolade, sånn passe temperert? Som smelter på tunga? Eller har du en annen favoritt? Jeg fant ut at jeg er en super cookiesbaker! Så nå fikk jeg lyst på cookies.
RaiChu Skrevet 7. mars 2013 #19 Skrevet 7. mars 2013 En sånn freia melkesjokolade, sånn passe temperert? Som smelter på tunga? Eller har du en annen favoritt? Jeg fant ut at jeg er en super cookiesbaker! Så nå fikk jeg lyst på cookies. Jeg er et sjokolademonster av en annen dimensjon. Hilken som helst, den går ned Eneste kravet er at den ikke må komme fra kjøleskapet eller noe. Når den er kald smelter den ikke like fort.
Gjest Badebuksa Skrevet 7. mars 2013 #20 Skrevet 7. mars 2013 Jeg er et sjokolademonster av en annen dimensjon. Hilken som helst, den går ned Eneste kravet er at den ikke må komme fra kjøleskapet eller noe. Når den er kald smelter den ikke like fort. Enig! Halvsmeltet crispo, gjerne ute i sola en sommerdag man er på picnic med sine venner, det er skikkelig godt..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå