AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Hvilken type kjole har dere? Hvilket underskjørt bruker dere til? Viss det er med ring, hvilken størrelse er omkretsen på ringen? Jeg sitter å funderer på hva som er stort, hva som er lite. Hva som er vanligst. Så blir veldig glad for svar Anonym poster: 52ef6c0222de189f8b8a1e9fa17be164
Petalouda Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 jeg skal ikke ha noe underskjørt, men jeg har kjøpt to ulike for å prøve. Det ene har ikke ring, bare masse lag med tyll, og det er uten tvil best å bruke. Det andre har ring som kan reguleres fra så smalt du bare vil og opp til en meter eller noe i diameter tror jeg .. men under min kjole syns ringen gjennom, så det var helt uaktuelt http://www.lilly.eu/Default.aspx?ID=267&ProductID=PROD1113&GroupID=GROUP128 dette er min kjole
Gjest lisha Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 jeg har en A-formet prinsessekjole har underskjørt med to lag tyll (eller er det tre?) og så er det justerbar ring i, som jeg enten kan forstørre eller gjøre ganske liten! må prøve meg frem, om jeg i det hele tatt skal ha ringen i.
LukaFrost Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har underskjørt med noe tyll nederst. Vil ikke ha sånn med ring.
Petalouda Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 ring er fryktelig upraktisk når man skal sitte til bords og sånn
Gjest lisha Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 ring er fryktelig upraktisk når man skal sitte til bords og sånn og så er det ikke så særlig pent om ringen løfter opp kjolen når du sitter, slik at ringen viser på bildene.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå