AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Kanskje dette er feil sted å poste dette, men det får da være greit. For et par år siden var en gutt interessert i meg. Han sa det aldri direkte, men han likte godt å snakke med meg, sa hyggelig ting og et par ganger ba han meg ut (bare som venner). Venninnen mine på det tidspunktet trodde også at han var interessert i meg. Nå som jeg sliter med commitement-issues dyttet jeg han vekk. Jeg hadde ikke følelser for han og jeg var redd for å komme meg nærmere han i tilfelle han fikk følelser/sterkere følelser for meg. Er også sjenert som er en viktig faktor til hvorfor jeg oppførte meg som jeg gjorde. Jeg tok en lang omvei til og fra skolen for å slippe å møte på han. Sluttet rett og slett å snakke med han og ting ble veldig pinlig imellom oss. Jeg møtte på han hver dag på skolen, på bussen og vi gikk bare forbi hverandre. Han har tatt meg på fersken. Altså han har sett meg ta omveien flere ganger så han måtte jo forstått hvorfor jeg gjorde det. I fjor snakket vi litt sammen siden vi hadde en klasse sammen og jeg var hyggelig mot han og hvis han var alene ville jeg prøve å få han til å sitte ved meg. Jeg har skyldfølelse for måten jeg oppførte meg på fordi jeg vet fra opplevelser, at slike ting kan såre en person veldig lenge. Siden han ikke var så attraktiv kan det jo hende at han følte at jeg var avvisende ovenfor han pga. det, selv om det er langt fra sannheten. Burde jeg fortelle han dette over facebook? Eller burde jeg bare la det ligge? Dette skjedde for nærmere 3-4 år siden. Anonym poster: 8660170cbd81ba977a637d3a5c98701f Anonym poster: 2017d9ce6ccc01759b86f6d71e6cb3a3
Gjest Nils-Per Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Sånn i utgangspunktet er det en fin ting å gjøre, det. Men du risikerer også at han tolker det som at du er interessert i ham nå, og så ender du opp med å måtte avvise ham igjen. Dobbelt-kjipt for ham. Det er ikke alltid det som er ment som gode gjerninger får positive utfall. Du må nesten vurdere det selv, i forhold til hva for en type person han er og hvordan du tenker å ordlegge deg. Men for all del, kan sikkert være hyggelig å høre dersom det er noe han går rundt og tenker på. Kan også bli helt feil. Har ikke noe bedre svar enn det.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Jeg ville ha sagt det hvis jeg var i din posisjon (og det har jeg vært, flere ganger), og jeg ville ha hørt det hvis jeg var i hans posisjon. Det er veldig godt å høre at det ikke var en selv det var noe galt med, men at den andre hadde issues. Anonym poster: 7ed31be2207b1827bc9f5e4756c53e15
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Sånn i utgangspunktet er det en fin ting å gjøre, det. Men du risikerer også at han tolker det som at du er interessert i ham nå, og så ender du opp med å måtte avvise ham igjen. Dobbelt-kjipt for ham. Det er ikke alltid det som er ment som gode gjerninger får positive utfall. Du må nesten vurdere det selv, i forhold til hva for en type person han er og hvordan du tenker å ordlegge deg. Men for all del, kan sikkert være hyggelig å høre dersom det er noe han går rundt og tenker på. Kan også bli helt feil. Har ikke noe bedre svar enn det. Jeg skjønner hva du mener, men jeg tror ikke at han vil feiltolke min unnskyldning for noe annet enn det det er. Anonym poster: 2017d9ce6ccc01759b86f6d71e6cb3a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå