Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Pleier dere å kjøpe dette? Har dere noen lure ideer å dele? Har en venninne som flyttet for en stund siden, ting var litt hektisk i de tider og jeg fikk aldri kjøpt en liten gave til henne. Vet hun ikke forventer noe, men jeg synes altså det hadde vært hyggelig. Siden jeg har lyst å overraske henne, vil jeg ikke spørre om det er noe hun ønsker seg - holder 'ørene' åpne for evt ting hun nevner men ikke fått noen pang! enda... Noene ideer der ute? Hun er glad i kjøkken-'stæsj' men har ikke altfor mye plass å boltre seg på. Hun er i slutten av 20-årene, men har ikke 'alt' og har en del arva/brukte ting... Alene, to små barn. Hadde tenkt å bruke et sted mellom to-fire hundre på en liten oppmerksomhet til henne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Hva med en kurv/eske med litt av hvert? -fine servietter -noen lys -en god dusjsåpe og håndkrem -en pose løsvekt-te eller kaffe -litt godis -noen fine "matvarer", eks. olje eller krydder -ett blad eller en pocketbok -en liten potteplante -et par sokker og masse annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvorfor ikke overraske henne med å troppe opp med god vin og ost slik at dere kan kose dere sammen i hennes nye leilighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 25. mars 2004 #4 Del Skrevet 25. mars 2004 Masse gode ideer i innleggene over her! I det siste har jeg kjøpt inn spennende krydder som innflyttingsgave. Det har vært suksess hver gang! Men det krever jo at den som får gaven er glad i å lage mat. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Rosendahl har en kjempefin og enkel serie med glass, skåler og kaffeglass m.m. som heter Grand Cru. Tror at de har den på bla. Christiania Glassmagasin, Traktøren og sikkert flere andre steder. Du får karaffel og to glass for litt over 200 og 4 (?) ekstra glass for 199. Fikk en del av denne serien i gave og har kjøpt flere deler selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #6 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg kjøper alltid innflytningsgave når noen flytter, med mindre der er noen som flyttet annethvert år, da... Og hva jeg kjøper avhenger veldig av hvem jeg skal kjøpe til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 25. mars 2004 #7 Del Skrevet 25. mars 2004 Har hatt suksess med å kjøpe bonsaitre. De har rimelige slike på gartneriet tvers overveien for ToysRus på Alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 Kokebøker er også en suksess som innflyttingsgave hvis den som har flyttet liker å lage mat da. (Og hvis ikke, så kan hun kanskje trenge en kokebok :-) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå