Gå til innhold

Tips til effektivt vippelim, og flytende eyeliner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg skulle spør her inne siden mange sikkert har prøvd mye forskjellig, og vet hva som er bra eller ikke.

Jeg er altså på jakt etter et BRA vippelim til falske øyevipper. Helst noe man kan kjøpe i Norge. Noen tips?

Så ser jeg etter en god flytende sort kajal med tynn spiss. Har en gel liner og en av merket 'Gosh', men jeg liker ikke de. Synes det blir grisete og ujevnt, og vet at det finnes bedre produkter der ute.

Så noen snille KG'ere som har noen tips? :)

Anonym poster: d5ce8831f7fd80a3487541049133cc49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker H&M sin wetliner pen ^_^ den er billig og bra og aller best: H&M sine egne produkter er ikke testet på dyr, så her går det bare i H&M sitt eget merke :D

Penna er lett å manøvrere rundt vippekanten og utrolig fin i fargen, skikkelig matt og veldig sort :) Min favoritt pga at "børsten" er fastere en andre wetlinere (samme som dipliner bare at det ser ut som en penn) og gir ikke etter for press sånn at streken blir ugjevn eller rar av at børsten (som egentli er en slags svamp) bøyer seg :)

Lykke til på leitinga :D

Anonym poster: 40ed4c1d8fb6d3c276d4ba32162137fa

Skrevet

Det er kun ett vippelim merke som gjelder her i gården. Duo.

Skrevet

Som nevnt over; Duo vippelim. Selges hos MAC.

Skrevet

eller på nett. e-bay feks.

Skrevet

Skriver under på Duo vippelim. Beste som finnes! Når det kommer til flytende eyeliner er jeg fornøyd med superliner fra Loreal og har lyst til å prøve ut en penn fra Nyx. Jeg ønsker en tynn strek.

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar, får kikke litt på disse eyelinerene som er nevnt :)

Går det an å kjøpe Duo vippelim noen andre plasser enn Mac-butikk? De har ikke en sånn der hvor jeg bor.

Skrevet

Takker for svar, får kikke litt på disse eyelinerene som er nevnt :)

Går det an å kjøpe Duo vippelim noen andre plasser enn Mac-butikk? De har ikke en sånn der hvor jeg bor.

Tror de har tatt det inn hos Cubus? Hvis ikke er det mulig å finne på nett, både i utenlandske og norske nettbutikker :-)

AnonymBruker
Skrevet

Tror de har tatt det inn hos Cubus? Hvis ikke er det mulig å finne på nett, både i utenlandske og norske nettbutikker :-)

Takk for tipset :)

Da har jeg noe å glede meg til å kikke etter neste gang jeg er i byen :)

Skrevet

Duo vippelim og flytene eyeliner fra Barry M som heter wink :)

Skrevet

Støtter forslagene om Duo! Noen Cubus-butikker fører det, hvis ikke finner du det flere steder på nett til en enda finere pris :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...