Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Pappaen til min 13 år gamle datter døde brått i januar. På hans facebookside ligger den eneste videoen som finnes av ham, der man også kan høre stemmen hans.

Det har gått såpass lang tid nå, at vi ønsker å slette facebookprofilen hans, men vi må få lastet ned denne videoen først. Kan noen hjelpe oss?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg kommer på er å bruke programmet Fraps eller lignende for og så ta det opp. Kanskje Facebook kan hjelpe dere hvis dere ikke får det til.

Kondolerer så mye. :hug:

Anonym poster: 364ceb15b1bc340b7c3a0920ce129db0

Skrevet

Er det ikke mulighet å laste ned videoen ved å trykke på "alternativer" eller noe slikt, under selve filmen på Facebook?

(Har ingen filmer på Facebook selv for øyeblikket så jeg får ikke sjekket).

Ellers kan du prøve med et program som heter Jaksta.

Du starter programmet, deretter går du inn på videoen på FB og trykker på play.

Skrevet

Jeg bruker selv "DownloadHelper", innstalleres som en utvidelse (extension) i firefox (Verktøy - Utvidelser - Søk).

Skrevet

Hei, og takk for svar. Jeg prøvde først Jaksta, men det ville ikke maskinen min. Så prøvde jeg Fraps, men det går heller ikke. I kveld skal jeg prøve Downloadhelper. Håper noe fungerer.

Skrevet

Du kan også prøve Replay Media Catcher.

Hvis du gjør videoen offentlig i et par minutter så kan du sende meg linken også kan jeg laste den ned for deg, og sende på mail, hvis du ønsker det. Så lenge filstørrelsen ikke blir så innmari stor.

Skrevet

Ja, men jeg kan vel ikke gjøre den offentlig uten å kjenne passordet hans?

Skrevet (endret)

Nei, det må du jo selvfølgelig ha... hmm, er du sikker på at du prøvde Jaksta på riktig måte?

Start Jaksta, trykk ja på Start Monitoring Now, deretter åpne facebook, og trykk play på videoen.

Skjer det ikke noe i Jaksta-programmet da?

Endret av TMB
Skrevet

Skal prøve en gang til jeg.

Skrevet

Joda, jeg får lastet ned, men bare halvparten av filmen..

Skrevet

Det er vel fordi du bruker gratisversjonen av programmet. spørs nok om ikke du må kjøpe en lisens (men det er det vel verdt?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...