Gjest Chili Skrevet 7. mars 2013 #1 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg tok selvbruning for to dager siden, og lurer bare på hvor lenge fargen varer? Den vil forsvinne helt naturlig av seg selv, vel? Ingen fare for å bli skjoldete og "flekkete" i huden for godt..? Thanks til dere som tar dere tid til å svare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Del Skrevet 7. mars 2013 Ja, det blir vel svakere og svakere og forsvinner etterhvert. Du kan jo forsøke en skrubb og vaske deg godt? Anonym poster: 792d4a242d798dae22c74b0172e70304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristella Skrevet 7. mars 2013 #3 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har brukt selvbruning i alle år, og har aldri opplevd skjolder eller flekker i huden på grunn av dette. Dusjer normalt, og da forsvinner fargen litt, men utrolig nok ca like mye på hele kroppen. Spørs jo selvsagt hvilken du bruker. Anbefaler st. moriz som du får kjøpt på cubus. Ikke nok med at fargen er veldig fin, men den er lett å påføre siden der er mørk ooooog den koster bare 99kr. Da unngår du alt av skjolder, og den forsvinner gradvis og gir en fin farge til en hver tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chili Skrevet 7. mars 2013 #4 Del Skrevet 7. mars 2013 Takk for svar, dere! Jeg bruker en veldig god en fra Clinique, veldig fornøyd med denne. Fin og jevn farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå