Gå til innhold

Driver du med pole dancing? Jeg trenger litt tips. Er nybegynner :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ønsket å begynt med dette lenge og har jeg endelig råd til en egen stang, venter den i posten om en uke eller to. Gjett om ei som er spent?! :))

Så jeg bare lurte på om det er noen flere av min sort der ute?

Hadde vært fint å kunne dele treningstips, eller få info om hvor man finner gode læringsdvd-er. Jeg må trene selg og lære meg dette på egen hånd, da vi ikke har noe dansestudio eller denslags i nærheten.

Håper noen svarer ;)

Anonym poster: 6583b2d23f1384bb9f657303b2fedd38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på et par kurs, men det var dyrt igjen kjøpte derfor stang og hadde som mål og lære meg det selv hjemme ved hjelp av instruksjonsvideoer. Det var omtrent umulig og jeg har lagt dansen litt på hylla.. Jeg skal derimot ta det opp igjen når jeg har råd til å gå på kurs. Det er kjempegod trening!

AnonymBruker
Skrevet

Åh er det virkelig så vanskelig?

Hva er det spm gjør det vanskelig da? Er det pga at det er tungt eller er det vanskelig å lære seg koreografier?

Ser ut som man må ha god kroppskontroll skal man bli god i dette. Men totalt umulig kan det vel ikke være å lære på egen hånd.. ? Jeg har veldig lyst så det er ikke noe å si åå motivasjonen min.

Jeg skal prøve å ikke gi opp for fort. ;)

Anonym poster: 86691479d47d37fe1b1c35cda8fbf485

Skrevet

Er det god trening? Ser egentlig gøy ut, men kurs er så dyrt...

Gjest Vena Cava
Skrevet

Er det god trening? Ser egentlig gøy ut, men kurs er så dyrt...

Om det er god trening?

JA :)

Skrevet

Kjempebra trening, men jeg fikk ikke til å lære meg det på egenhånd. Det ble alt for vanskelig å fly fra polen til PC'en for å se instruksjonsvideoen på nytt for å så gå tilbake på polen. Dersom man ikke fikk det til så får man jo heller ikke noe veiledning.. Men det er jo bare å prøve seg. Nå har du jo pole, så da er det jo bare å prøve! Tips meg gjerne om du kommer over noen bra instruksjonsvideoer. Jeg brukte for det neste youtube..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...