Gjest magic Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 hei. er det noen som har erfaring fra denne boken MAGIC OF MAKING UP??? har den fungert for deg??
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Kjenner noen som har brukt den. Hvordan er din situasjon? Anonym poster: 93eaae466c876e8166dd4647d81212a6
Gjest magic Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Kjenner noen som har brukt den. Hvordan er din situasjon? Anonym poster: 93eaae466c876e8166dd4647d81212a6 situasjonen er drit kjip. helt ut av det blå så sa samboeren min en dag at hun hadde mistet enn del føleser for meg. i ettertid så har det også kommet frem at hun ønsker å være litt alene å ikke være avhengig av alle andre.hun vil stå på egne ben osv. det har gått en mnd nå men vi bor fortsatt sammen for ingen av oss har no sted å være.
Gjest anonym Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 situasjonen er drit kjip. helt ut av det blå så sa samboeren min en dag at hun hadde mistet enn del føleser for meg. i ettertid så har det også kommet frem at hun ønsker å være litt alene å ikke være avhengig av alle andre.hun vil stå på egne ben osv. det har gått en mnd nå men vi bor fortsatt sammen for ingen av oss har no sted å være. Det første du eller hun bør gjøre , er å skaffe dere et annet sted å bo så dere ikke bor sammen lenger. Da får hun evt tid til å savne deg!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Hvis det var du som skrev i et annet innlegg om alt du ga til henne (små gaver i en hemmelig boks og hva det ikke var), så må du SLUTTE Å GI! Du kveler henne. Trekk deg tilbake, tenk på deg selv. Anonym poster: 93eaae466c876e8166dd4647d81212a6
Gjest magic Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Hvis det var du som skrev i et annet innlegg om alt du ga til henne (små gaver i en hemmelig boks og hva det ikke var), så må du SLUTTE Å GI! Du kveler henne. Trekk deg tilbake, tenk på deg selv. Anonym poster: 93eaae466c876e8166dd4647d81212a6 hehe det var ikke meg
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Her er fra et annet forum hvor de skrev om boken: heres the basics 1. give them a hand written letter of acceptance of the break up 2. go nc and get into (or fake it) a normal headspace ie:workout, makemoney,finish school whatever,just become better. 3. if they dont contact you after 30days, call them up for casual coffee/lunch/whatever 4. make it fun!!! 5. leave while you are having a good time 6. if they contact you play aloof, and make them work for it. ...guys, get the ass soon! girls make them wait 7. if they dont contact you, call them after a week. 8. if you get them back then good, if not, then you are a better person and its time to reall move on! it just tells you to be cool, make yourself a fun person and reevaluate your role in the relationship. ...fix it and try again. ..if it doesnt work for you, then your a better person! dont buy it.
Gjest magic Skrevet 11. mars 2013 #8 Skrevet 11. mars 2013 er det ingen som har noen erfaringer med denne boken altså???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå