Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med enkelte? Hvorfor er noen alltid så kritiske til blogger. Uansett hva? Nå er det en som startet en ny tråd om blogger som er sponset med sydenturer. Hva så???

Og så den dårlig skjulte beskjeden at alle blogger er sponset og tjener penger. Det er jo helt feil? Mange blogger får ikke en krone i sponsing eller betaling.

Jeg oppfordrer dere til å lage en liste over blogger som IKKE er sponset eller betalt så får dere selv se at det er mange som ikke er sponset og betalt.

Blir så irritert over den synsinga!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ok

Anonym poster: 74d6f86beabc22fac573d9c6972f0752

• Liker 1
Skrevet

Eg er så einig! Nokon tykje det er morosamt å syta på alt mogeleg.

Skrevet

Forstår ikke poenget med å rakke ned på bloggere. Blir like sjokkert hver gang jeg leser igjennom kommentarfeltene til blant annet tcmn og sophie elise. Det lyser sjalusi i lange baner. Hva så om de får betalt for å blogge? Det er jobben deres. Har man ikke noe fint å si kan man faktisk holde kjeft!

Ellers er der kjempemange gode bloggere der ute som ikke tar betalt. Om man ser bort i fra de øverste på topplisten såklart.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått "bloggerpris" hos frisøren engang.. det er nok det nærmeste jeg har kommet sponsing :P Men så er ikke bloggen min allverden heller da :fnise:

Skrevet

Jeg har blogg, og opplever ofte at noen vil jeg skal blogge om dem uten at vi er venner eller noe. Speile seg i glansen kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke å lese blogger i det hele tatt...

Anonym poster: 981e433f8bd6419841d54a7b5d407198

• Liker 2
Gjest moneypenny
Skrevet

Du leser tydeligvis ikke de rette bloggene for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...