minniepus Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Pusen min er hos dyrlegen for å bli sterilisert i dag, stakkar. Hun var så lei seg og redd når jeg reiste fra henne der. Men hun blir visst bedre etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Det kommer til å gå bra. Lykke til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Tror det er verst for eieren! Bare litt over en mnd siden vi steriliserte vår lille pusefrøken. Hun kom hjem temmelig "rusa", full av tiss og veeeldig kosesyk. Måtte bade henne, fordi HELE henne var innsmurt i kattetiss.. Og som alle katteeiere vet, dette er ikke til å holde ut! :o Men pus kom seg hun. Etter tre dager, så var det (desverre, for såret sin del) like mye fart i henne, igjen. Nå har såret grodd helt og pelsen på god vei ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Tror det er verst for eieren! . Ja, det kan jeg nok skrive under på, iallefall føler jeg det slik. Jeg ble kasta ut av rommet en gang da jeg hadde dyrelegen på hjemmebesøk. Hun begrunnet det med at katten min ble urolig og ikke ville slappe av fordi jeg var i rommet....snakk om frekkhet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 24. mars 2004 #5 Del Skrevet 24. mars 2004 Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 25. mars 2004 Nå har katten min det bra igjen, bortsett fra at hun har fått en stor, hårløs flekk på magen. :veldigsur: I går når hun kom hjem ville hun ut av buret med en gang, men hun var ikke klar over at bakbeina ikke bar henne, så det var litt morsomt å se på, selv om vi syntes veldig synd på henne og. Når hun endelig fikk fram at hun var sulten, spiste hun mer på en gang enn det hun pleier å spise på flere dager vanligvis (hun er blitt veldig småspist i det siste). Ellers ville hun bare være liten baby og sove i fanget til pappaen sin. I dag var hun tilbake til seg selv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 27. mars 2004 #7 Del Skrevet 27. mars 2004 husker når min pus var sterilisert og narkosen på vei ut, den SKULLE ut på tur men bare falt om, kunne ikke annet enn å le av et stakkarslige lille vesenet (og kose og trøste henne masse da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 5. april 2004 #8 Del Skrevet 5. april 2004 Ja, jeg glemmer aldri hvordan den sløve pusen min vaklet rundt etter at han var blitt kastrert Og så sov han i fanget mitt i timesvis :-D *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå