AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 JUni 2012 traff jeg gutten jeg har hatt et 9 mnds lang styre forhold med. I begynnelsen var det bare useriøst, fra begge part, vi hadde hverandre som fuckfriends, ingen følelser involvert og det var ganske chill. men rundt desember begynte det og bli mer seriøst, kan ikke helt si hva som skjedde, men vi hang mye sammen, sosialt og alene, jeg ble kjent med hannes beste kompiser og omvendt, vi begynte og oppføre oss som et par og vi snakket om det. begge to hadde fått følelser for hverandre. Har hatt det kjempe bra sammen og for hver dag som går blir jeg mer glad i han og blir mer og mer kjent med han. Kompisene hannes snakker varmt om meg og føler jeg har fått nye vennskap av det med di. Men den siste tiden har det vært litt rart, han har nedprioritert med for kompisene, røyker mye weed med di, jeg har selv gjort det så dømmer han ikke for det, men når han ikke legger seg før det er morgen og sover halve dagen, går det inn på meg, jeg har dagjobb og er avhengig av å legge meg tidlig. Dette har gjort det slik at vi ikke har sett hverandre så ofte som før, og når vi er sammen sitter han ofte med mobilen, har fortalt meg at gutta planlegger ferietur både til amsterdam og andre byer i europa, føler ikke han ser meg sammen med han i fremtida, føler vi lever forskjellige liv, og at vi kanskje ikke passer så godt sammen, jeg jobber som bartender og får alltid høre rykter om han, at han er player, ikke noe og samle på osv. ser han ofte på arbeidsplassen hvor han er glad i å prate (flørte) med andre jenter. jeg har ikke tatt opp med han hva jeg tenker og føler, Han jobber heller ikke, kun med et reiseprosjekt som gjør at han skal ut å reise mye, noe jeg ikke er helt fornøyd med. hva ville du gjort? snakke med han, eller gå videre.hoff er så usikker. Tusen takk for all tilbakemelding, det ville jeg satt stor pris på. Anonym poster: 90f9075d672ce83c974a9ebc16650663
dobri123 Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 JEG hadde dumpa han, hva DU gjør må du finne ut av selv. Følg hjertet ditt, men tenk på om gutten er noe å samle på.. For meg virker det ikke sånn. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå