Gå til innhold

Kan ikke kle meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 19 år gammel jente, som er ganske opptatt av sminke osv. Jeg ser myye på sminkevideoer på youtoube, og har et tonn med sminke, og er rimelig flink med sminke og hår.

Problemet er klær. Det er så kjedelig, selv om jeg ser så mye fint i butikkene. Til hverdags pleier jeg bare å gå med en stram jeans og en eller annen enkel genser til. Det er så kjedelig!! Aner ikke hvordan jeg skal få en fin stil.. greier ikke å kombinere ting osv.

Jeg er 70 kg og 167 cm høy, holder på å gå ned i vekt, men begynner å nærme meg de 64 kiloene jeg har som mål. Jeg troor jeg er en timeglassfigur. Ikke veldig breie skuldre, mer smale, går inn i midjen, og har store lår og hofter. Bruker vel M/L i de fleste klær nå. :) Merker at klærne jeg har nå har blitt for store, og trenger sårt noe nytt, og gjerne fint for engangs skyld.. :)

Har mørkt langt hår, mørke øyne og en mer gylden hud. Har fått høre flere ganger at jeg ser litt spansk ut, så er vel fargene jeg har. :) Jeg liker forskjellige stiler, men ikke sånn veldig spesiell stil, heller vel mer mot den femninie og klassiske, og kule stilen. Elsker også farger, men synes det er stillig med svart og hvitt også. Vil si jeg liker det meste som er i butikkene nå, men får meg ikke til å kjøpe noe av det. Når jeg prøver klær synes jeg ikke det sitter fint på meg, så jeg ender opp med å kjøp en kjedlig og ensfarger litt løs genser - hver gang. Synes det er så fint med mønster, skjorter, lag på lag, ser bare hvor fint bloggere, jenter på byen og skolen kler seg.. Skulle ønske jeg kunne fått det til, selv om jeg ikke er slank enda. :)

Anonym poster: 79b5eeae0f60b50967fba50543d693d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Polyvore. Har jeg for eksempel en beige chino som jeg ikke aner hvordan jeg skal style, søker jeg på beige chinos på sets i Polyvore, og lagrer det settet jeg liker i Pinterest. Eller flower maxi dress. Eller denim shirt. Etc Var håpløs før jeg fikk tips om dette, hadde typisk masse klær i skapet som jeg ikke visste hvordan jeg skulle sette sammen. Anbefales! Tar ti minutter, og så er du inne i det.

Anonym poster: 05b87e8d1591b8902e0189dc2816e065

Gjest Chili
Skrevet

Finn inspirasjon på nettet; blogger, motesider, forum og kikk i moteblader og magasiner! Finnes plenty av inspo dersom du går inn for å finne noe. :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes forøvrig at blått, mørkegrønt, hvitt og grått er nydelig til gylden hudfarge (og brunt hår?). :)

Anonym poster: f79911d8293f3f121a659d66dbf5dec9

Skrevet

Jeans med en enkel genser trenger absolutt ikke være kjedelig. Sleng på litt smykker og en fin leppestift, eller gjør noe spennende med håret så ser det smashing ut :)

Siden AB over nevnte farger, vil jeg bare tilføye dype rødfarger, burgunder, vinrød er kjempefin til gylden hudtone. Har det selv og fikk tips om det i en butikk. Er også veldig glad i mørkegrønt.

Når det gjelder inspirasjon får jeg det mest av folk rundt meg. Ser jeg noen som har samme topp som meg eller en liknende kan jeg få inspirasjon til hvordan jeg kan style den. I tillegg sitter jeg mye på lookbook.nu og polyvore.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...