Gå til innhold

Hva er det Tone egentlig har gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer midt i mange diskusjoner og skjønner ikke bæret egentlig? Hva er det som har skjedd?

Har fått med meg at det er slutt mellom Tone og Aksel, men hvorfor?

Og hva er det med alle ryktene? Hva slags rykter er dette?

Og hva er det med denne rettsaken mot denne bloggeren Christian Baumblabla?

Anonym poster: 87ad53dca0512d762baa026a37909dbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han bloggern laget et innlegg hvor han oppga "grunnen" til at det ble slutt mellom Tone og Aksel. Han navnga flere kjendiser som Tone og Aksel visstnok skal ha hatt sex med. Bloggerne forteller om utroskap og intriger, hva som er sant er ikke greit å vite.

Tone synes bloggern har gått for langt og har skaffet seg advokat, og krever at bloggeren må stå til rette for det han har skrevet.

Anonym poster: 492da5342ec424b95211854ba34e81b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han bloggern laget et innlegg hvor han oppga "grunnen" til at det ble slutt mellom Tone og Aksel. Han navnga flere kjendiser som Tone og Aksel visstnok skal ha hatt sex med. Bloggerne forteller om utroskap og intriger, hva som er sant er ikke greit å vite.

Tone synes bloggern har gått for langt og har skaffet seg advokat, og krever at bloggeren må stå til rette for det han har skrevet.

Anonym poster: 492da5342ec424b95211854ba34e81b1

Men er det sant? Er det slutt fordi Tone og Aksel var utro mot hverandre?

Skrevet

Det vet man jo ikke. Skal man tro ryktene og sladderen så ja, sånn ca. Regner med det ikke er lov å gjengi det bloggeren skrev, så du får finne ut av det selv, men ikke særlig interessant spør du meg.

AnonymBruker
Skrevet

Om det er sant eller ikke spiller ingen rolle, det er fortsatt injurerende.

Jeg syns det er rart folk syns det er greit å spre så mye drit om folk. Det sier "de må tåle det fordi de er kjendiser", men hvorfor må de det... Du kjenner naboen din også, men du sprer da ikke rykter om at hun er hore hvis to forskjellige menn ringer på i løpet av en måned, eller sier til folk at naboen slår ungene hvis du hører barnesutring en kveld. Med Tone virker det som det ikke skal noen ting til før en fjær blir til ganske mange høns og folk går helt bananas.

Anonym poster: b1e0305b385cbaba8d7af651fca6450e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er flott at hun går til rettsak. Det virker som om en del mener at man skal ha lov til å skrive hva som helst på Internett sant eller usant. Selv om man hverken kan få hindret rykter, snikbilder og annet fra å spre seg så kan man ved å ta litt kraftig de som bidrar markere at dette ikke er akseptabelt og kanskje dempe litt på de som vurderer å gjøre dette. Jeg synes politiet og domstolene er alt for slepphente med de som sprer ting på Internett. I dag virker det som om en del faktisk tror at dette er lovlig fordi myndighetene er så passive.

Anonym poster: ad17f807755260cec3f47dbda147d30e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å google "Sannheten om Tone og Lene".

Anonym poster: 49afeb4d7924461e7c3110bf7e19e703

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er flott at hun går til rettsak. Det virker som om en del mener at man skal ha lov til å skrive hva som helst på Internett sant eller usant. Selv om man hverken kan få hindret rykter, snikbilder og annet fra å spre seg så kan man ved å ta litt kraftig de som bidrar markere at dette ikke er akseptabelt og kanskje dempe litt på de som vurderer å gjøre dette. Jeg synes politiet og domstolene er alt for slepphente med de som sprer ting på Internett. I dag virker det som om en del faktisk tror at dette er lovlig fordi myndighetene er så passive.

Anonym poster: ad17f807755260cec3f47dbda147d30e

Enig.

AnonymBruker
Skrevet

Det har vi ikke noe med. Jeg har lest et utall ganger de siste dagene at hvis man står forelsket frem i media, så har man visstnok en forpliktelse til å brette ut alle detaljer om hvorfor det blir slutt. Det er det reneste T Ø V. Folk er nysgjerrige og skadefro, det gir ikke en tøddel av en rettighet til å få vite noe som helst de ikke ønsker å dele om sitt privatliv.

Anonym poster: ede914914be7600cc72b134a65c6b514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...