Petalouda Skrevet 7. mars 2013 #21 Skrevet 7. mars 2013 Og om noen år er du rynkete og fin. Anonym poster: 1b82236306a3b9c94ed4a2d4bd25a27e og i mellomtiden klarer jeg å for eksempel vaske håret selv. men det handlet da ikke om rynker eller sykdomsbehandling her.
Gjest Adriane Skrevet 8. mars 2013 #22 Skrevet 8. mars 2013 (endret) For meg er det uaktuelt å ta sol - har faktisk aldri gjort det. Vent litt, jo jeg prøvde én gang. Ble rød som en hummer, etter bare 15 minutter. Jeg har en naturlig blek og følsom hud, og blir fort rød/brent. Gifter meg i august, og satser på at jeg da gjennom sommeren har fått litt naturlig farge. Utover det, så får jeg være som jeg er - med litt sminke som kanskje hjelper meg litt Edit: selvbruning har jeg forøvrig særdeles dårlig erfaring med. Hvis huden ikke er jevnt fuktig, eller man ikke klarer å smøre ganske nøyaktig samme mengde krem overalt, så blir det skjolder med én gang... Endret 8. mars 2013 av Adriane 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #23 Skrevet 8. mars 2013 For meg er det uaktuelt å ta sol - har faktisk aldri gjort det. Vent litt, jo jeg prøvde én gang. Ble rød som en hummer, etter bare 15 minutter. Jeg har en naturlig blek og følsom hud, og blir fort rød/brent. Gifter meg i august, og satser på at jeg da gjennom sommeren har fått litt naturlig farge. Utover det, så får jeg være som jeg er - med litt sminke som kanskje hjelper meg litt Edit: selvbruning har jeg forøvrig særdeles dårlig erfaring med. Hvis huden ikke er jevnt fuktig, eller man ikke klarer å smøre ganske nøyaktig samme mengde krem overalt, så blir det skjolder med én gang... Man ligger seg ikke inn 15 minutter i et solarium om man har lys hud, og ikke har lagt i solarium før. Da ber man jo om å bli rød. Anonym poster: 5b3867bc7b797545f25bed671223bdbd
Gjest lisha Skrevet 8. mars 2013 #24 Skrevet 8. mars 2013 Man ligger seg ikke inn 15 minutter i et solarium om man har lys hud, og ikke har lagt i solarium før. Da ber man jo om å bli rød. Anonym poster: 5b3867bc7b797545f25bed671223bdbd var det jeg også gjorde første gangen! hadde jo ikke peiling, så tok bare like lenge som hun jeg gikk med.. Jeg ble ikke rød all over, men fikk et fint solutslett på brystkassen..
Petalouda Skrevet 8. mars 2013 #25 Skrevet 8. mars 2013 jeg er lys som sne i både hud og hår fra fødselen av, men ser du meg nå hadde du aldri trodd det. huden min har gradvis vennet seg til solen, og fra å bli brannbilrød etter noen minutter i solen da jeg var barn blir jeg nå fin og brun og aldri solbrent mer. men det kreves en tilvenningsperiode.
Gjest Adriane Skrevet 8. mars 2013 #26 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Man ligger seg ikke inn 15 minutter i et solarium om man har lys hud, og ikke har lagt i solarium før. Da ber man jo om å bli rød. Anonym poster: 5b3867bc7b797545f25bed671223bdbd Ja, det er godt mulig det, men det er ikke alle som har peiling på det der da skjønner du. Jeg gjorde bare som jeg fikk beskjed om på solstudiet jeg, dum som jeg er (Kan legge til at jeg på den tiden var pur ung og bøtte naiv, og fullstendig uten erfaring. Hvis det er en formildende omstendighet for dømmende mennesker?) Endret 8. mars 2013 av Adriane 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #27 Skrevet 8. mars 2013 Jeg er spent på hvordan du ser ut jeg siden du omtaler deg som fin så ofte. Ikke noe galt i det men blir nysgjerrig bare. Om du er spesielt fin eller no..m jeg er lys som sne i både hud og hår fra fødselen av, men ser du meg nå hadde du aldri trodd det. huden min har gradvis vennet seg til solen, og fra å bli brannbilrød etter noen minutter i solen da jeg var barn blir jeg nå fin og brun og aldri solbrent mer. men det kreves en tilvenningsperiode. Anonym poster: b825c40de4fd3bdd0b91a7420b075787 1
Gjest Adriane Skrevet 8. mars 2013 #28 Skrevet 8. mars 2013 Jeg er spent på hvordan du ser ut jeg siden du omtaler deg som fin så ofte. Ikke noe galt i det men blir nysgjerrig bare. Om du er spesielt fin eller no..m Anonym poster: b825c40de4fd3bdd0b91a7420b075787 Har hun omtalt seg selv som fin så ofte? Det har ikke jeg lagt merke til iallfall, men
Petalouda Skrevet 8. mars 2013 #29 Skrevet 8. mars 2013 fordi jeg er fin vel kalles å være positiv, og å ha et godt og sunt og positivt selvbilde
Gjest roseduft Skrevet 8. mars 2013 #30 Skrevet 8. mars 2013 Vi er da alle fine kommende bruder hele gjengen?? 1
pusla Skrevet 8. mars 2013 #31 Skrevet 8. mars 2013 Jeg er bleik av natur, med fregner og blir veldig lett solbrent. Skal tenke litt på et par korte turer innom solarium, men tenker jeg dropper det. Det er jo liksom meg å være bleik, så tror ikke det vil gjøre noe.
Gjest roseduft Skrevet 8. mars 2013 #32 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Jeg er bleik av natur, med fregner og blir veldig lett solbrent. Skal tenke litt på et par korte turer innom solarium, men tenker jeg dropper det. Det er jo liksom meg å være bleik, så tror ikke det vil gjøre noe. I mine øyne, som brud, så skal man være den vakreste versjonen av seg selv på bryllupsdagen og ikke fake.. Min tanke om jeg tar solarium, er kun for å friske opp litt og få glød. Skal ikke sole meg ihjel for å bli så brun som mulig, og se falsk og unaturlig ut. Man ønsker vel å se tilbake på bilder og tenke hvor vakker man var som brud på den store dagen vi nå går i møte Er man hvit av natur, og f.eks bruker lite sminke, så vil det bli både rart og feil at man skal bli solbrun og oversminke seg, dersom man "tror" dette er hva som er vanlig. For min del vil jeg se frisk og sunn ut, og fremheve mine naturlige trekk det enkle er ofte det beste tenker jeg ! Endret 8. mars 2013 av roseduft 3
Zoom Skrevet 8. mars 2013 #33 Skrevet 8. mars 2013 Uansett hva du velger, så vær så snill å ikke overdriv! Ser så dumt ut på bryllupsbildene med en kone med falsk brunfarge, og en naturlig hvit mann med, ja, naturlig lys hud.
pusla Skrevet 8. mars 2013 #34 Skrevet 8. mars 2013 Er man hvit av natur, og f.eks bruker lite sminke, så vil det bli både rart og feil at man skal bli solbrun og oversminke seg, dersom man "tror" dette er hva som er vanlig. For min del vil jeg se frisk og sunn ut, og fremheve mine naturlige trekk det enkle er ofte det beste tenker jeg ! Akkurat sånn tenker jeg og
Gjest roseduft Skrevet 8. mars 2013 #35 Skrevet 8. mars 2013 Uansett hva du velger, så vær så snill å ikke overdriv! Ser så dumt ut på bryllupsbildene med en kone med falsk brunfarge, og en naturlig hvit mann med, ja, naturlig lys hud. Helt enig 1
CathFoto Skrevet 10. mars 2013 #36 Skrevet 10. mars 2013 Jeg er lys hvit som regel, om sommeren blir jeg kanskje beige. Jeg velger å være den fargen jeg er, også på bryllupsdagen. Så får de som mener jeg er for blek bare mene det. Jeg ville ikke tatt spraytan rett før bryllupet, har sett skjoldete og oransje bruder før, og det er verre enn å være blek. Sats evt på forsiktig solarium og ikke rett før.
Gjest chariot Skrevet 11. mars 2013 #37 Skrevet 11. mars 2013 Lys hud er undervurdert. Det er mye penere etter min mening når det er naturlig å verken solariumbrun eller selvbruning brun. ... Jeg signerer den, søta
Dove Skrevet 17. mars 2013 #38 Skrevet 17. mars 2013 Jeg har fregner og lys hud, men får gjerne en fin glød i huden i løpet av sommeren, og blir overraskende nok ganske gyllen i ansiktet og på bryst, skuldre og armer (altså det eneste som synes i en klassisk brudekjole). Hadde jeg giftet meg på vinteren hadde jeg nok kanskje tatt litt jevnt sol de siste ukene for å få litt glød, vintergusten er liksom ikke en fin look. Selvbruning og hvit brudekjole er ikke en god kombo! :S Vi giftet oss i august, så de eneste forberedelsene jeg gjorde var å gå nesten utelukkende i stroppeløse topper, kjoler og bikini hele sommeren. Null skille og finfin sommerglød.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå