Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, så er de fleste her i mot utroskap og at jeg ligger med gifte menn.

Hva hvis vi tar bort det med utroskap og gifte menn og har igjen bare det faktum at jeg ligger med en del menn, hva synes dere om det?

Altså om en kvinne som "ligger rundt" og nyter det (som menn som ligger rundt gjør).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh, ligger du me del menn er du ganske løs.. Ligger du med gifte menn mangler du integritet, respekt for deg selv og andre, og det er enda verre..

Anonym poster: 1d8eab8c94d0bd080add71cc1ac037db

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å lese slike poster uten å kommentere at det er svært uetisk å ligge med gifte menn. Jeg opplever dette som å ikke spille på "kvinners lag". Det er da mange single menn der ute du kan ligge med som ikke har kona og kanskje barn hjemme og venter?

Når det er sagt så har jeg ikke noe i mot at kvinner ligger rundt så lenge de ønsker det selv. Men umodne tennåringer som ligger rundt uten å tenke på konsekvensene som dårlig rykte og anger i senere tid syntes jeg er uholdelig trist. Hvis du liker å ligge med mange forskjellige menn så har ingen noe rett i å si at det er galt så lenge du ikke sårer noen. Men siden du stiller spørsmålet oppfatter jeg det som om du er litt usikker selv? Syntes DU det er greit at du ligger rundt?

Anonym poster: 538ac7bb63e77deee4caed1b90219bd1

• Liker 2
Skrevet

Ja, altså som i en ny one night stand hver helg o.l.

Like løs som en løs mann da? Mange kvinner som gjør dette? Synes det er fint for en periode, jeg :)

• Liker 4
Skrevet

Helt i orden for min del så lenge du er oppriktig med folk. Men selv jeg som er gutt ville begrenset meg. Det kan være gøy de første gangene hvor sex med andre er ukjent, men går fort lei av det.

• Liker 1
Skrevet

Ok, så er de fleste her i mot utroskap og at jeg ligger med gifte menn.

Hva hvis vi tar bort det med utroskap og gifte menn og har igjen bare det faktum at jeg ligger med en del menn, hva synes dere om det?

Altså om en kvinne som "ligger rundt" og nyter det (som menn som ligger rundt gjør).

Ser ikke problemet så lenge begge parter er med på dette frivillig. Du har ikke ansvaret for de gifte mennene, det er deres valg å ha sex med deg. Har i grunn aldri skjønt hvorfor det er fingeren ikke blir pekt mot den gifte parten, men kun den andre. Folk kan fortelle mye rart, og det er ikke din oppgave å oppdra dem. Nyt sexen, ha det moro, bruk kondom og test deg for sos min. 1 gang i året.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, altså som i en ny one night stand hver helg o.l.

Like løs som en løs mann da? Mange kvinner som gjør dette? Synes det er fint for en periode, jeg :)

Jeg kjenner ingen kvinner som liker å ha nye ONS hver helg. En gang i blant er jo morsomt, men kvinner liker jo best å ha en relasjon til de man er intime med. Jeg ser det som veldig umodent å ha et slikt forhold til sex. Jeg er 23 år gammel og selv mine guttekompiser sier de ikke liker å ligge med randoms. Tror ikke folk er så sexgale som man skal ha det til... selv ikke menn!

Skrevet

call me maybe

AnonymBruker
Skrevet

Man peker jo absolutt fingeren på den gifte mannen også? TS fremstiller det jo nesten som at hun bevist legger seg etter gifte menn etter min oppfattelse. Jeg har ikke respekt for kvinner som legger seg etter menn de vet er gifte. Man trenger ikke å utfordre en mann for slike fristelser.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser ingenting negativt med det :)

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig må folk komme med pekefingeren :P

Så lenge du ikke sprer sykdommer eller er sløv på prevansjon slik at du blir gravid med ufrivillige, så ser jeg ikke noe galt i det.

Det er jo ingen som kritiserer Samantha Jones! ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flott......

Anonym poster: 7f4aeb542d715603fa6e5a5bf88ad814

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt fan av "ligging rundt", men folk får gjøre som de vil. Det er deres kropp, deres omdømme, og deres eventuelle anger på et senere tidspunkt. Jeg synes kanskje ikke man burde ha sex med 100 stykker dersom man senere føler at man må holde dette skjult for en partner. Synes alle har rett til å få vite om kjærestens seksuelle fortid, og en slik bagasje vil ofte være negativt. Hvor mange sexpartnere man har kan si rett mye om en person. F.eks. kan en med svært mange sexpartnere ha tilknytningsvansker, mindreverdighetskomplekser, dårlig selvbilde, problemer med å holde seg trofast, problemer med alkohol o.l.

Anonym poster: 7b5a0e655278997e238949cc603cc22b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg litt gammeldags når det kommer til sex, så jeg syntes det burde være en personlig relasjon mellom partene. Også liker jeg at det er en viss kjærlighet tilstede. Når det er sagt så er det jo du som skal ligge med alle disse mennene så hvis du har det bra med det så ser jeg ingen grunn til at noen har noe å si på det. Men jeg liker ikke at du ligger med gifte menn. Tenk om noen hadde ligget med bestevenninen din sin ektemann, du hadde jo hatet den dama!

Skrevet

Ikke helt fan av "ligging rundt", men folk får gjøre som de vil. Det er deres kropp, deres omdømme, og deres eventuelle anger på et senere tidspunkt. Jeg synes kanskje ikke man burde ha sex med 100 stykker dersom man senere føler at man må holde dette skjult for en partner. Synes alle har rett til å få vite om kjærestens seksuelle fortid, og en slik bagasje vil ofte være negativt. Hvor mange sexpartnere man har kan si rett mye om en person. F.eks. kan en med svært mange sexpartnere ha tilknytningsvansker, mindreverdighetskomplekser, dårlig selvbilde, problemer med å holde seg trofast, problemer med alkohol o.l.

Anonym poster: 7b5a0e655278997e238949cc603cc22b

Er heldigvis ikke alle som tenker sånn som deg :)

Gjest LineaAlba
Skrevet

Jeg syns ikke det er min business og er likegyldig til hvor ofte andre bytter partnere. Det eneste som betyr noe er at man ikke skaper drama, altså kun ligger med andre som er single, og ikke tråkker venninner på tærne med å ligge med eksene deres eller noen de er forelsket i.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å gjøre det :) Er litt sånn en gang i blant selv. Er flest gutter som er negativ til det i grunn. Ikke fortell hvor mange du har ligget med om du skal gå inn i et forhold ihvertfall...

Gjest anonym
Skrevet

Hvilket utbytte har du av det da ts?

Jeg tror at hvis man ligger med mange ukjente over tid, kan det skje noe med vedkommende. Man blir mer kynisk, man kan fordøye det i ettertid og angre...Det er tross alt intimt, eller skal være det. Nå vet jeg at flere idag ikke legger så mye i sex ,bl.a pga en sånn livsstil som du her refererer til. For meg er sex noe veldig nært og spesielt jeg kun har med en jeg har sterke følelser for.

Jeg har ei venninne som ligger rundt. Hun er veldig usikker på seg selv, søker bekreftelse fra menn hele tiden, har dårlig selvbilde. Vi har ofte diskutert dette, og hun sier rett ut at hun ikke legger noe i sex.

Hun klarer aldri å skape en relasjon som varer. Mennene hun har sex med, ser på det kun som sex, fordi hun spiller på det. Nå snakket ikke du ts om forhold, men nevner det i forbindelse med at denne livsstilen kan gjøre noe med deg. Venninna mi har blitt veldig kynisk, og jeg ser at dette gjør noe med henne. Tror flere kan miste selvrespekten av å holde på sånn. Viktig å ha egne grenser!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å lese slike poster uten å kommentere at det er svært uetisk å ligge med gifte menn. Jeg opplever dette som å ikke spille på "kvinners lag". Det er da mange single menn der ute du kan ligge med som ikke har kona og kanskje barn hjemme og venter?

Når det er sagt så har jeg ikke noe i mot at kvinner ligger rundt så lenge de ønsker det selv. Men umodne tennåringer som ligger rundt uten å tenke på konsekvensene som dårlig rykte og anger i senere tid syntes jeg er uholdelig trist. Hvis du liker å ligge med mange forskjellige menn så har ingen noe rett i å si at det er galt så lenge du ikke sårer noen. Men siden du stiller spørsmålet oppfatter jeg det som om du er litt usikker selv? Syntes DU det er greit at du ligger rundt?

Dette var et bra innlegg, og jeg lurer også på om TS synes det er greit for seg til tross for svaret.

Jeg synes ikke du (ts) kan ta gifte/opptatte menn ut av din egen ligning da du allerede der snakker om to forskjellige type mennesker.feks folk med eller uten integritet og selvrespekt.

Vi har alle et mellommenneskelig ansvar for å ivareta folk.Dette inkluderer de vi ikke kjenner; altså konene.

Mine eventuelle onenightere kan ikke sammenlignes med dine da jeg ikke vil være medvirkende til noe så ødeleggende som å bidra til andres utroskap og totale svik.

Anonym poster: 4a438ce6e58369bf8352db48fe8c9ea1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...