Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sh999 skrev (12 minutter siden):

Ja hun er rett og slett giftig! Og det har heldigvis de aller fleste i familien også innsett nå .( bortsett fra Kody ) 

Ja. Tror Kody er så blendet av Robyn sin besettelse av han at han ikke ser hva slags kvinne hun er. 

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Robyn: eneste damen der som skjærer gråteansikter når det passer seg sånn, men det kommer ingen tårer. :klo: 

Ja. Hun gråter så og si hver eneste episode. 😅

• Liker 6
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (På 25.7.2025 den 17.44):

Ja. Tror Kody er så blendet av Robyn sin besettelse av han at han ikke ser hva slags kvinne hun er. 

Ja. Hun gråter så og si hver eneste episode. 😅

Men overhodet ikke da Garrison døde, eller da hun snakket om ham. Null følelser.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
LillaGorilla<3 skrev (4 minutter siden):

Men overhodet ikke da Garrison døde, eller da hun snakket om ham. Null følelser.

Hm ja. Det er litt suspekt...

Skrevet

Men hva er det egentlig Robyn har gjort? Jeg kan ikke se annet enn det jeg ser i episodene. Ingenting der jeg reagerer på. Men alle er sånn imot henne. Hva er det hun gjør. Please opplys meg....

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2013 den 9.18):

Men hva synes dere om Christine egentlig? (Hun som var den siste kona før Robyn kom inn i bildet).

Synes hun virker så bitter, og humørsyk! Og det er helt tydelig at hun sliter i forholdet sitt til den mannen osv.

Klarer liksom ikke helt å like henne når hun er så småsur på alt!

Anonym poster: 320044228c5eb87aae611faab244c766

Hun er min favoritt. Det eneste hun ville var å bli elsket. ikke mer ikke mindre. 
Har sett alle sesongene og hun er endelig lykkelig. 

Skrevet (endret)
densatt skrev (1 time siden):

Men hva er det egentlig Robyn har gjort? Jeg kan ikke se annet enn det jeg ser i episodene. Ingenting der jeg reagerer på. Men alle er sånn imot henne. Hva er det hun gjør. Please opplys meg....

For min del så framstår alle tårene hennes som noe manipulerende opplegg. Får ofte ting til å handle om seg selv. 

Endret av Purple_Pixiedust
  • Liker 9
Skrevet

Det ligger så mye tull og antagelig direkte løgn om familien i retten på youtube. Fortalt som en historie og med bilder vi alle har sett gjennom episodene. Forstår ikke hvordan hvem som helst kan lage seg kontoer og samle seg følgere ved å gjøre som de gjør. :( 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

https://vm.tiktok.com/ZNdXkgvJa/

Traileren til ny sesong i USA, og dæven døtte der skjedde det mer enn det har gjort ila mange sesonger. Og det aller siste klippet ga meg et lite hjerteinfarkt tror jeg wtfffff

• Liker 4
Skrevet
yamask skrev (1 time siden):

Traileren til ny sesong i USA, og dæven døtte der skjedde det mer enn det har gjort ila mange sesonger. Og det aller siste klippet ga meg et lite hjerteinfarkt tror jeg wtfffff

Herregud, måtte rett inn på YouTube og sjekke ut, og fant den nye traileren på tlc sin kanal, lagt ut for 6 timer siden! Og JA måtte le høyt her for meg selv når den siste snutten viste Kody. 😂 For en merkelig fyr han er 😅 😆

Han skal jo også være med på et realityshow til høsten, noe slags 'special forces' eller noe sånt. Overlevelses konsept, tror jeg? .. 

Uansett, virker som han gjør sitt beste for å endre imaget sitt angående hvordan han har oppført seg mot eks-konene hans.. Tenker det er litt det samme som han alltid har gjort de siste årene 'rewriting history'.. Han er god på det.. 

Får en liten anelse av at tlc gradvis viser Kody og Robyns dårligere sider i større grad enn de har gjort før, håper de også vil stille dem mer kritiske spørsmål.. Lei av at de slipper unna med alle bortforklaringer på alt mulig.

Christine har jo saksøkt Kody for barnebidrag, lurer på om det vil være noe fokus på det i serien. Samt er hun jo snart aktuell med bok :)

• Liker 1
Skrevet

Takker for opplysninger. Dette skal følges med på. :nikke: 

• Liker 1
Skrevet
yamask skrev (9 timer siden):

Han så helt sinnsyk ut 😄

• Liker 4
Skrevet

Det var et skremmende syn av Kody det siste bilde😳😳

• Liker 3
Skrevet
Mrs C85 skrev (40 minutter siden):

Det var et skremmende syn av Kody det siste bilde😳😳

Ja...det var et øyeblikk der at jeg forventet to horn komme frem i hans panne. :sjokkert:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ny sesong og første episode kan sees nå :) 

Skrevet

Han har noen skumle ansiktsuttrykk og grimaser midt i setninger.
Jeg tror han har bikket over og ser det som nyfunnet styrke.

Skrevet

Meri ser bedre ut enn på lenge. Gått ned mye i vekt? 

• Liker 1
Skrevet
lin skrev (3 timer siden):

Meri ser bedre ut enn på lenge. Gått ned mye i vekt? 

Ja, det kommer nok av at hun er gladere enn på mange år, for hun har tatt tilbake styringen i sitt eget liv. 
Var helt sikkert dypt vanskelig og ensomt på veldig mange måter å være i en slik spesiell situasjon i livet. 
Jeg er glad på de damenes vegne, som har blitt voksne utgaver og har sett lyset omsider.  Hurra for dem. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...