Gå til innhold

Will&Kate + 8, Hva skjedde med ekteskapet deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Sanne__
Skrevet

Fikk ikke med meg at de var skilt før jeg så Kate alene. Men hva/hvoran var det egentlig det skar seg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han var utro.. Google er din venn.

Anonym poster: b6b277bdb92ed4ce190b1fcbe6d25b25

Skrevet

john.

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Om man bare har sett 1 episode av den serien, så trenger man ikke å være et geni for å finne ut at det forholdet der var dømt til å ende i skilsmisse.

De er helt sikkert fantastiske mennesker på hver sin kant, men sammen var de ikke en heldig match.

Han var utro med en barnepike (?), men tror nok ikke Kate var helt uskyldig heller. Hun var kanskje ikke utro, men hun bidra jo med sitt til at forholdet var som det var.

AnonymBruker
Skrevet

Synes de altid var kalde mot hverandre, spesielt kate egentlig.

Anonym poster: 4a1f606fad11cbb045e9f5fbf8094d6b

• Liker 5
Gjest Ekstase
Skrevet

John & Kate + 8 :)

Will & Kate er kanskje prins William og hertuginne Kate? Men de er ikke + 8 :P

• Liker 7
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De var allerede, eller ble etterhvert, rimelig gærne. John begynte å henge med yngre damer, blant annet dattera til plastikkirurgen til Kate. Kate gjennomførte mange plastikkoperasjoner og ble beskyldt av blant annet broren og hans kone for å utnytte barna.

Sist gang jeg sjekket hadde Kate deltatt i skal vi danse og Kate plus 8 blitt kansellert. Hun ønsket visstnok å få et eget dateprogram.

John hadde lagt på seg flere kilo, fått mange tatoveringer, begynt å røyke og var enten arbeidsledig eller jobbet på en byggeplass.

edit: ser nå at dette er en gammel tråd

tråden er da ikke gammel :klo:

Anonym poster: 3c8e1305166e39cce3e44ce8007bfb77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De var allerede, eller ble etterhvert, rimelig gærne. John begynte å henge med yngre damer, blant annet dattera til plastikkirurgen til Kate. Kate gjennomførte mange plastikkoperasjoner og ble beskyldt av blant annet broren og hans kone for å utnytte barna.

Sist gang jeg sjekket hadde Kate deltatt i skal vi danse og Kate plus 8 blitt kansellert. Hun ønsket visstnok å få et eget dateprogram.

John hadde lagt på seg flere kilo, fått mange tatoveringer, begynt å røyke og var enten arbeidsledig eller jobbet på en byggeplass.

edit: ser nå at dette er en gammel tråd

Wow, det tok av hos de to der altså.....

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nei, ser at jeg så feil. Leste 2012 istedet for 2013 :blush:

Jeg vet at hun tok tummytuck, men så plutselig dukka hun opp på tv og så freshere ut enn noensinne, så hun tok vel noen i ansiktet og?

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det kan du vedde på at hun gjorde. Plutselig hadde hun helt hvite tenner, store faste pupper, langt hår og ingen mimikk i ansiktet.

Her er før- og etterbildene:

http://starvard.com/...et-a-face-lift/

Hahahahaha holy crap, hun ser enda strammere ut enn sist jeg så henne på tv, steike som hun har tatt i med den kniven!

kate-gosselin-plastic-surgery_467x452.jpg

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
AnonymBruker
Skrevet

Hvor fikk hun pengene fra? Mannen gikk jo konkurs.

Anonym poster: 6a09d82b7250612192daf82eb2c9793e

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
Skrevet

Heh, husker en av de siste episodene hvor Jon fortsatt var med, han var mer opptatt av å skrive autografer og posere for paparazzifotografer enn å leke med/ta seg av ungene...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Heh, husker en av de siste episodene hvor Jon fortsatt var med, han var mer opptatt av å skrive autografer og posere for paparazzifotografer enn å leke med/ta seg av ungene...

John trodde vel at han hadde blitt superstjerne. Husker han gikk fra en konservativ klesstil til å bli "kul" i Ed Hardy og caps :laugh:

Endret av Samaysa
  • Liker 1
Skrevet

John trodde vel at han hadde blitt superstjerne. Husker han gikk fra en konservativ klesstil til å bli "kul" i Ed Hardy og caps :laugh:

Haha, hull i øret tok han vel også hvis jeg ikke husker feil.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Elsker denne tråden! Vet ikke helt hvorfor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...