Gå til innhold

Singel.. og glad !?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet/dumpet i går. Fant ut i halvveis fellesskap at det ikke funket, selvom jeg virkelig skulle ønske at det gjorde det, og ende opp happy ever after osv. Jeg elsket/r han, og kan ikke se for meg noen andre.

Jeg var trist og gretten i hele går. Dette er en mann jeg har brukt mange år på, og delt masse med.

Men nå sitter jeg her, gliser for meg selv med masse sommerfugler i magen! Begynner jeg å bli gal? Noe er iallfall ikke helt som det skal :fnise:

Anonym poster: 4d71f69473eb4d7d07ed3c739882ff10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er hvert fall ikke den verste reaksjonen ;)

Bare nyt det, det er godt at du er i godt humør! :)

Anonym poster: e113efd668670233f347081caf6dbf9a

Skrevet

Hei. Jeg hadde det AKKURAT som deg med min siste ex. Var superlei og trist, gråt og alt det der i en dag og en natt, så sovna jeg på morningen og våkna rundt kl 13 dagen etterpå, og følte meg sååå glad. Var så rart fordi man skal jo liksom gråte i 2 uker,spise is,gå opp 10kg,fundere om noen noensinne kommer til å elske en igjen osv.

Den påfølgende uka var bare deilig, tenkte på han litt, men ble ikke trist, var mer "jaja...fint så lenge det varte"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe.. Nei, jeg tenkte at nå kommer jeg til å bli et usosialt monster, med dream joghurt isen, oreokjeksene, uvasket og totalt knekt. Så våknet jeg i dag, tenkte litt på han "Jaja, han vet ikke hva han mister" Så "skal jeg melde meg på møteplassen?" Men så tittet jeg innom her, så den andre linken om nettopp møteplassen og la den ideen litt fra meg. Nå skal jeg bare nyyyte singel livet, pleie meg selv og så dukker sikkert prinsen opp på sin hvite hest etterhvert.. Skal til Egypt neste måned, så kan jo være han kommer på en kamel da.. Fnis :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde det slik etter min forrige eks, var glad for å bli kvitt ham og dro ut på byen og flørtet :ler: Jeg skulle bare ønske jeg var slik etter den siste eksen min.. Kos deg masse, TS (for meg og) :D

AnonymBruker
Skrevet

Så herlig! Jeg har det slik nå med min ex, veldig deilig! Men med min første kjæreste lå jeg å gråt og gråt. Det var det tristeste som har skjedd meg. Nå i ettertid er jeg veldig glad jeg opplevde akkurat dette også, for nå vet jeg at uansett hvor kjipt noe er, blir det alltid bedre. Kanskje nettopp derfor jeg tok dette bruddet så lett.

Anonym poster: 1da712d76f720f6506760b3f03ed8484

• Liker 1
Skrevet

Åå, hurra, nyt det!

AnonymBruker
Skrevet

Uææææ, jeg er så dum! Han var her på fest i går (ble invitert for lenge siden av kompisen). Jeg var skikkelig flink de første timene, selvom jeg holdt på å daue da jeg så han, men jeg var kort og høflig og alt det der. Han dilta etter meg hvor en jeg gikk for å snakke med meg, og jeg følte øyene hans på meg hele tiden. Til slutt ga jeg opp å gikk for å prate med han, og dermed var det gjort... For å si det slik så gikk ikke han hjem med de andre da festen var over... MyGod..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...