Gå til innhold

Lys eller mørk strømpebukse til denne kjolen? Jeg lærer aldri!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir aldri klok på om det er finest med lys eller mørk strømpebukse til kjolene jeg bruker på vinteren. På fredag skal jeg i 30-årsbursdag med halvformell kleskode (dress for menn). Dette er kjolen jeg har bestemt meg for:

http://shop.mango.com/NO/p0/mango/sale/wrapped-back-printed-dress/?id=81439379_72&n=1&s=rebajas_she&ie=0&m=&ts=1362598756774

Jeg skal mest sannsynlig ha mørke pumps og svart veske til, men det er mulig jeg lar være å bruke beltet i livet. Er det da penest med mørk eller lys strømpebukse? Er i villrede, så håper på hjelp fra dere.

:blomst:

Anonym poster: 170dcc5d1ae78e220c131cb2b5466e4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, jeg synes nok sorte hadde sett penest ut.

Anonym poster: 23172f8e4b083438edb62c01b7c8682d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lys! Sort vil se fryktelig 80-talls ut.

Anonym poster: 38a7efd859cb3f1b735e710807131ff4

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville sagt svart, synes lys blir så unaturlig på vinterstid..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

lys

Anonym poster: f3b71ac48dee841955943e40a9d27306

• Liker 1
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Lys! Uten tvil! :) Sort kommer til å bli mer hverdagslig til denne kjolen! Kos deg! :)

Skrevet

Lys eller solbrun! Blir helt feil med sort til den kjolen.

• Liker 3
Skrevet

Ville valgt lys til festligheter og testet ut sort til hverdagslig bruk.

Skrevet

Tror nok jeg ville satset på brune eller i hvertfall litt mørkere enn hudfarget årstiden tatt i betraktning. Men det virker jo som halvparten her går for sort!?

Ludmila

• Liker 1
Skrevet

Sort! Lys strømpebukse er aldri fint!!

• Liker 3
Skrevet

Lys er mye finere til fest. Sort blir veldig kjedlig og hverdagslig. Du må ha det beltet i livet det er mye finere enn uten:) kos deg. Kjempe fin kjole forresten.

• Liker 1
Skrevet

Mørke blir klassisk pent. Lyse strømpebukse får alt for lett beina til å se uproposjonale ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Personlig mener jeg at kjolen er for sommerslig til at det passer med sorte strømpebukser, så min mening er at du skal gå med hudfargede strømpebukser. Altså verken solbrun eller lys, men en farge som passer din egen farge perfekt.

Anonym poster: 152ed6277c072d799bc44505f8af0107

• Liker 4
Gjest vilma2000
Skrevet

Nude strømpebukser er noe av det styggeste jeg vet om. Gå for en sort som er så tynn at man ser mye hudfarge gjennom.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lys eller solbrun! Blir helt feil med sort til den kjolen.

Men solbrun på bena i mars er okey?

Anonym poster: 23172f8e4b083438edb62c01b7c8682d

Skrevet

Svart! Men ganske tynn, (få denier?), slik at huden skinner litt i gjennom så ikke strømpebuksa blir helt svart og tett! Ser mye mer påkledd og ordentlig ut synes jeg! Altså en tyynn svart en! :)

Vi må få høre hva du velger til slutt TS ;)

• Liker 2
Skrevet

Tror faktisk du kan gå for hvilken farge du liker best på den, jeg TS :) Jeg tror jeg ville tatt en tykk sort strømpebukse og en svart blazer eller noe, men det kan bli litt uformelt? Eventuelt så kan du gå uten strømpebukse (Ser utroooolig mye bedre ut enn med lys..) hvis dere er inne. Så kan du ha med et par sånne høye, tykke strømper hvis det blir kjempekaldt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...