Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Sladre? :P

Hehe! Er ca 20 min til ullevål herfra, så er ikke så langt unna heldigvis. Jeg kommer til å bli hjemme så lenge som mulig, for har lite lyst til å sitte på sykehuset. Også er jo "the voice" i kveld :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter!? ...da tror jeg MisterMann er like hard på gasspedalen som sin fru :laugh:

....edit; eller, okeyda, det er faktisk ikke så gæ`ærnt..

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg på pilatesballen min og ser på the voice :) og ævver meg litt innimellom. Det tar nok tid, så jeg er veldig lite stresset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladrevenn ja, en som kan skrive her når du drar på sykehuset og jenta er ute, etc. For oss som følger tråden i spenning, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle dagboksnikere står frem når det nærmer seg fødsel! :nigo:

Heia, heia! Og velkommen til en ny skytte! Vi er et særs trivelig folkeslag, altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle dagboksnikere står frem når det nærmer seg fødsel! :nigo:

Heia, heia! Og velkommen til en ny skytte! Vi er et særs trivelig folkeslag, altså! :jepp:

heheee, ser stadig vekk sniklesere i boka mi også... jeg tror nok jeg skal late som jeg skal føde som en liten stund! Det er nok fasitsvaret på hvordan løse Noz sin nyskjerrighet på hvem disse snikleserne er :fnise:

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det Cindi, men jeg håper du har noe vondere nå enn før i dag :hoppe:

(Les:Jeg håper mini er på gli!)

edit; nå fikk jeg dålig samvittighet gitt.... jeg håper jo at du ikke har vondt selvfølgelig :sad: ...men det er jo vondt og føde og jeg ...ja, du vet jo sikkert hva jeg mener!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cindi, den dritten, svarer ikke på meldinga jeg sendte for 40 min siden :( :( :(

... Så det er nok stor sannsynlighet at Cindi ikke fikk med seg hvem som gikk ut av The Voice, og at miniCindi er på vei! Eller kanskje allerede ute? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...