Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sist lørdag reiste jeg inn til byen for å besøke bestevenninnen min. Vi hadde ikke noe spessielt planlagt men hun ville plutselig stikke på puben over gata. Jeg hadde ikke så veldig lyst til å feste så jeg ble igjen hjemme hos henne og så en film mens jeg koste meg med pizza på sofaen.

Når klokken ble sånn ca. 9 ringte det på døren og det var kompisen hennes som hun hadde dratt ned på puben for å møte. De er ikke sammen men er pulevenner eller noe slikt. Jeg har møtt han et parganger tidligere og han er en trivelig fyr så jeg hadde ikke noe i mot at han stakk innom, men umiddelbart etter at han hadde kommet begynte han å snakke om hvos sexy han syntes jeg er og tilbød seg å massere meg. Jeg takket pent nei men han ga seg ikke. Han romsterte rundt i skap og lette etter noe som kunne brukes som massasjeolje mens han ba meg ta av meg på overkroppen så han kunne massere meg og kanskje kyss litt :sjokkert: Han fortsatte å mase om dette en stund selv om jeg sa nei, nei, nei!!! Stemningen ble fort ganske klein og han dro.

Neste dag sankket jeg med venninnen min om oppførslen hans og og hun virket overrasket over at han hadde vært sånn og hun sa hun skulle ta det opp med ham. Igår var jeg innom henne igjen og jeg spurte henne om hun hadde konfrontert ham med oppførslen hans. Nå imidlertid innrømte hun for meg at det var hun som hadde sendt ham opp til meg etter å ha fortalt han at jeg satt hjemme hos henne og var klar for å ha sex med ham. Grunnen til at hun hadde gjort det var at det var en annen fyr på puben den kvelden som hun var mer interessert i og det var en grei måte å bli kvitt ham på :sjokkert:

Jeg er rimelig sjokkert over oppførslen til hun venninna mi nå og kan ikke forstå hvordan noen kan finne på å gjøre noe slikt. Er det urimelig av meg å kutte henne ut etter dette?

Anonym poster: 6c23ed7524fb1d976e883c7f9e388f9a

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg hadde ikke turt å omgås henne mer værtfall. Det kunne endt MYE verre mellom deg og denne fyren..

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Synes ikke du er urimelig, venner setter hverandre ikke i slike posisjoner.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Skrevet

Syns dette var frekt gjort. Hun holdt dere begge for narr og tenkte kun på seg selv. Du er ikke urimelig om du kutter henne ut.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan i svarte helvete har hun tenkt?!

Skrevet

Æsj, for ei sær kjerring. Nei, vet du hva, sånt gjør man ikke, spesielt ikke mot sine egne venner!

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i svarte helvete har hun tenkt?!

Vel, hun syntes det var en kjekk og grei måte å bli kvitt ham på. Ren pragmatikk fra hennes side. Når hun fortalte meg det igår fikk jeg ikke noe intrykk av at hun følte hun hadde gjort noe galt. Det var for henne besværlig at han var til stede siden hun ville flørte med en annen fyr og da var det den enkleste måte å bli kvitt han hun var der sammen med.

AnonymBruker
Skrevet

Du må kutte henne ut, ja. Dette er ikke akseptabelt og kan ikke tilgis. Det sier noe om moralen hennes også, og hvordan hun setter til side et vennskap for en fyr. Det hadde vært noe annet hvis dere alle var ute og hun hadde bedt deg pent om å distrahere fyren med en samtale, men dette er så langt i fra ok som det går an å bli.

Anonym poster: d3831b69e85bf3bc4c4d53f765a15552

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt om jeg tror på dette her, men dette hadde ikke jeg funnet meg i ihvertfall.

Anonym poster: b267212a734f0ca7af595c61a0b5c2b9

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt om jeg tror på dette her, men dette hadde ikke jeg funnet meg i ihvertfall.

Anonym poster: b267212a734f0ca7af595c61a0b5c2b9

Tro hva du vil men det skjedde faktisk. Vi har vært venner en 10 års tid og dette er ikke første gangen jeg har blitt utsatt for denne galskapen hennes, dog er dette vært det groveste hun har gjort så langt. Ellers har hun:

* For noen år siden når jeg skulle flytte lurte hun på om jeg ville bo i leiligheten hennes ettersom hun skulle ut og reise et års tid. Hun tryglet meg om å bo der, og når jeg sa ja ba hun meg love henne at jeg ikke skulle se på andre leiligheter, for hvis jeg ikke tok den ville hun ikke finne noen andre til å bo der mens hun var bortreist. Jeg lovet å ikke se etter andre steder å bo. 3 dager før jeg skulle flytte ut fra der jeg bodde ringte hun meg å sa at hun ikke skulle ut å reise alikevel. "Sorry, det var ikke planlagt. Bare ble sånn."

* Ringt og vekket meg midt på natten og mast meg til å komme bort til henne fordi hun trengte noen å snakke med. Motvillig og trøtt etter mye om og men lar jeg meg overtale, kler på meg og drar til henne. Når jeg kommer fram ber hun meg om å gå fordi hun ikke er i form til å ha noen på besøk.

Hun har tydeligvis store problemer med å kontrollere seg selv når hun drikker, hvilket er svært synd for hun er egentlig en veldig morsom person, vi har hatt det mye moro sammen og jeg er veldig glad i henne men denne gangen har hun gått alt for langt over streken og jeg synes hun i det siste har blitt mye verre. Det som skjer er at når hun blir full og hun får lyst til noe så går hun over lik for å få viljen sin. Hver gang, degen etter eller noe sånt, kommer hun krypende dagen etter for å si "Unnskyld, det var ikke meningen, jeg var ikke helt meg selv igår", så drikker hun litt igjen og atter en gang blir hun til Ms. Hyde.

• Liker 1
Skrevet

Slike folk er slitsomme å forholde seg til. jeg hadde nok fasa henne ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...