Gjest seroxata Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei, er ny her inne, og aner ikke om dette er blitt tatt opp før, men jeg har et sinnsykt stort problem(det piner iallefall meg mye) Jeg begynner å få tendenser til dobbelthake!! :veldigsur: er sånn "vek hake" ting på gang her, og jeg liker det ikke.. dette har gjort at jeg har mista en god del selvtillit også, jeg liker ikke vise meg blant folk lenger.. så dette går ganske innpå meg... Det jeg lurer på, er om jeg kan gjøre noe for å få den bort? Jeg går på trening en tre dager i uka, men om haka blir så trent av det, det er et annet spørsmål.. treneren min sier bare at det ikke er så mye å gjøre med det, at det har med arveanlegg å gjøre...? Og sier jeg må ta slankekur hvis jeg vil bli tynnere!! Jeg er ikke tjukk, det eneste jeg vil er å stramme opp litt, men treneren går meg på nervene... a little help... please? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 hm... eksen min sin stefar hadde det samme problemet (han hadde dobbelthake ja!)... den forsvant da stefaren og moren hans la om kostholdet, og spiste bare lette måltider - som kylling og salat osv... og dobbelthaka forsvant! de spiste rett og slett mer sunt, kunne se det på resten av kroppen også. Men dette er vel 1 år siden nå, så jeg kan ikke huske nøyaktig hva de spiste. Dette hjalp for dem, men ikke sikkert dette hjelper deg! Det kan jo hende at du spiser veldig sunt fra før av også! Kanskje du kan ta deg en tur til en lege som har litt peiling på dette? Eller til et treningsenter evt. der du trener og snakke med en veileder der? som du sier, det kan godt hende det har noe med arveanlegget ditt å gjøre også, hvorfor ikke sjekke ut dette med familien? men for all del - ikke slank deg! Ikke bra... det har aldri jeg gjort, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det - noen gang. Men husk; å spise sunt er ikke å slanke seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 hm... eksen min sin stefar hadde det samme problemet (han hadde dobbelthake ja!)... den forsvant da stefaren og moren hans la om kostholdet, og spiste bare lette måltider - som kylling og salat osv... og dobbelthaka forsvant! de spiste rett og slett mer sunt, kunne se det på resten av kroppen også. Men dette er vel 1 år siden nå, så jeg kan ikke huske nøyaktig hva de spiste. Dette hjalp for dem, men ikke sikkert dette hjelper deg! Det kan jo hende at du spiser veldig sunt fra før av også! Kanskje du kan ta deg en tur til en lege som har litt peiling på dette? Eller til et treningsenter evt. der du trener og snakke med en veileder der? som du sier, det kan godt hende det har noe med arveanlegget ditt å gjøre også, hvorfor ikke sjekke ut dette med familien? men for all del - ikke slank deg! Ikke bra... det har aldri jeg gjort, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det - noen gang. Men husk; å spise sunt er ikke å slanke seg! Takk for gode tips Jeg må innrømme at jeg ikke lever noe videre sunt nå..Greit, jeg trener, men det hjelper vel lite når jeg gjerne hopper innom mcdonalds og kjøper meg en sjokolade ganske ofte.. har bare så sinnsyk liten viljestyrke, av den grunn at jeg ikke tror det er noe håp for meg, at jeg aldri vil få strammere mage og lår, at haka vil fortsette å ese ut.. motivasjonen min er på bånn, for jeg vil ha resultater på et par uker, men vet jo det er helt teit egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Kan ikke si jeg lever så sunt heller! jeg trener nemlig ikke..sluttet før jul :-? Men spiser knapt på Mcdonalds lengre, går heller på Subway! (sunne baguetter osv, og koster ikke noe mer enn mc!) Prøver å ikke spise så mye sjokolade heller, da jeg er sjokoman Prøver også å kutte ut brusen, drikker bare i helgene nå, nesten ihvertfall. hm..generellt så blir det mye pizza, spesielt i helgene. student Og nei..resultatene kommer ikke på knappe 2 uker. men jeg merket at jogging hjalp noe utrolig! Merket resultatet på klærne mine, spesielt toppene mine (magen). da hadde jeg løpt 2 timer et par-tre ganger i uka, i 2 uker. Har ikke store viljestyrken jeg heller, men du trener ihvertfall - flere ganger i uka! Håper du får gjort noe med haken din da, vet hvordan du føler, da jeg har vært borti noe annet, både med vekt og hormonforstyrrelser osv..ufrivillig! så jeg forstår problemet ditt veldig godt, og hvordan du har det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 24. mars 2004 #5 Del Skrevet 24. mars 2004 Kan ikke si jeg lever så sunt heller! jeg trener nemlig ikke..sluttet før jul :-? Men spiser knapt på Mcdonalds lengre, går heller på Subway! (sunne baguetter osv, og koster ikke noe mer enn mc!) Prøver å ikke spise så mye sjokolade heller, da jeg er sjokoman Prøver også å kutte ut brusen, drikker bare i helgene nå, nesten ihvertfall. hm..generellt så blir det mye pizza, spesielt i helgene. student Og nei..resultatene kommer ikke på knappe 2 uker. men jeg merket at jogging hjalp noe utrolig! Merket resultatet på klærne mine, spesielt toppene mine (magen). da hadde jeg løpt 2 timer et par-tre ganger i uka, i 2 uker. Har ikke store viljestyrken jeg heller, men du trener ihvertfall - flere ganger i uka! Håper du får gjort noe med haken din da, vet hvordan du føler, da jeg har vært borti noe annet, både med vekt og hormonforstyrrelser osv..ufrivillig! så jeg forstår problemet ditt veldig godt, og hvordan du har det!! hehe, godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter med viljestyrken... Men jeg skal prøve å jogge litt, prøver ut om det funker for meg:) Men sitter allerede og drømmer om en stooor saftig cheeseburger, høhø! 2 timer i strekk? Det er ikke dårlig! Jeg tor ikke jeg holder ut ti minutter eigang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 24. mars 2004 #6 Del Skrevet 24. mars 2004 Selvsagt best å prøve med riktig trening og kosthold som nevnt her. Skulle ikke det virke går det vel an å fettsuge haka også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 24. mars 2004 #7 Del Skrevet 24. mars 2004 Selvsagt best å prøve med riktig trening og kosthold som nevnt her. Skulle ikke det virke går det vel an å fettsuge haka også. Ja, det har jeg og tenkt på, men har en følelse av at det blir veldig dyrt? noen som aner hvor dyrt, og hvor man får gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 24. mars 2004 #8 Del Skrevet 24. mars 2004 Ja, det har jeg og tenkt på, men har en følelse av at det blir veldig dyrt? noen som aner hvor dyrt, og hvor man får gjort det? Da kan du bare søke på plastisk kirurgi e.l. På denne siden feks. er det priser - der koster det 9600 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå