AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen som har tips? Gjør ikke noe om den bare varer en tur, så lenge den varer akkurat den turen Anonym poster: 6eb279b9afd4f2e8422e21e7be7f6956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. mars 2013 #2 Del Skrevet 6. mars 2013 Europris! Jeg var faktisk på utkikk etter koffert selv i forige uke og gikk innom samtlige veskebutikker på et gigasenter her i nærheten (Morris blant annet). Mellom 2 og 3000 kroner måtte jeg ut med for en koffert derfra! Plutselig, helt ut av det blå så kom jeg til å tenke på europris! Der har de jo alt mulige greier tenkte jeg... Og jadda- jeg trilla ut en koffert derfra, kun 400 kroner fattigere. Den er stor og romslig og kan trilles på 2 hjul og kvaliteten er det så langt i fra å si noe som helst på! Den har til og med 10 års garanti Om jeg ikke husker feil nå, så mener jeg at det stod på lappen at den veier 2,3 kilo. Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 6. mars 2013 #3 Del Skrevet 6. mars 2013 Europris er mitt tips også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2013 #4 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Europris er mitt tips også! Kloke hoder tenker likt Endret 7. mars 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taste of Slow Skrevet 7. mars 2013 #5 Del Skrevet 7. mars 2013 Sjekk ut denne: http://www.chillout.no/index.php?menu=store&Yumenu=67&Yprodukt=1799 Jeg kjøpte den i fjor, og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #6 Del Skrevet 7. mars 2013 Tips til kofferter, dyre som billige! Skaff et sånt belte som man surrer rundt kofferten. Det var ikke så jævla morsomt når min 1200kr koffert fikk et kakk og spratt opp etter å ha fallt ned på samlebandet på gardermoen og klær fløy vegg imellom. Anonym poster: a9986796653ebc97e5dfa126ba362aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå