AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Jeg fikk en brosjyre med når jeg kjøpte med '30 Days' for et par dager siden. Brosjyren sa: * unngå brød og kaker bakt på hvete (bruk rent rugbrød i stedet, ikke mer enn 2 skiver daglig) * unngå poteter (bruk yamrot og brun ris i stedet - ikke mer enn 2 spiseskjeer brun ris om dagen) * unngå melkeprodukter i alle former (bruk soyaprodukter i stedet) * unngå sukkerholdige matvarer og drikker (ikke drikk for mye væske, max 1,5 liter per dag) * reduser inntaket av rødt kjøtt (spis fugl og fisk i stedet) * reduser bruken av saftfulle frukter (appelsiner, sitrusfrukter, meloner - spis heller bær) I tillegg sa brosjyren at man burde unngå å spise rå salater fordi man blir oppblåst av det, men gidder jeg helt ærlig ikke å bry meg om da jeg aldri har merket noe til det - og jeg elsker salat. Synes det er kjempegodt! Å spise mer fugl og fisk og ikke så mye rødt kjøtt og saftfulle frukter går også helt greit å følge. Må man følge dette slavisk? Eller holder med å trene og spise grovt brød/lavkarbobrød i stedet for hvitt brød og holde seg unna sukkerholdig mat og drikke? Hvorfor skal man unngå melkeprodukter? Gjelder dette også ost? Er det veldig viktig å unngå poteter? Anonym poster: c581a5ebb186bebbd5dae6f8fe414595
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Herregud, med andre ord hiver man penger ut av vinduet for en placebo pille. Følger man de rådene går man selvsagt ned. Anonym poster: 63f9c7f33181afc37e9c142ce4682a7e 1
Gjest Hikken Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Herregud, med andre ord hiver man penger ut av vinduet for en placebo pille. Følger man de rådene går man selvsagt ned. Anonym poster: 63f9c7f33181afc37e9c142ce4682a7e Stemmer det. Prøvde 30 days for noen år siden, og jeg gikk ned ett par cm rundt magen fordi jeg sluttet å spise ting som gjorde meg oppblåst. I tillegg virket pillene lakserende på meg, så det var ikke forsvinnende fett som gjorde magen mindre, det var rett og slett at den ble tømt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå