AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Det står på hjemmesiden deres at det kan ta ca. 14 dager før du får penger tilbake dersom du returnerer en vare. Det har nå gått 16 dager og jeg har ennå ikke fått penger i retur. Burde jeg ringe og purre eller er dette også innenfor normalen? Anonym poster: 8e8f1223c7cd45eb9f120dcf5e78b016
sunflowwer Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 I oktober 2012 tok det 21 dager for meg å få pengene, men noe utover det bør du purre på! Definitivt
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Send mail og purr! For meg tok det tre uker uten noe som helst, så jeg sendte mail, og fikk beskjed om at de ikke hadde mottatt pakken min. På magisk vis, dagen etter, hadde de fått den likevel, og nå venter jeg på å få pengene ført tilbake på kontone min. Har på følelsen at de er late/sleipe der... Anonym poster: 0d60f1c68215095058dc0ba6439551f2
Gjest Solsmil Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 De er veldig flink på levering og sånt, men sinnsykt dårlig på retur. Har opplevd at det tar myye lengre tid enn 14 dager. De gangene jeg har brukt klarna, har jeg ofte fått purring derfra, fordi nelly ikke har fått registrert returen. Over en måned etter jeg sendte den... Jeg ville ringt å purret, selv om 16 dager tydeligvis er innenfor normalen. I hvertfall er det min erfaring.
Gjest Neferet Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Jeg fikk beskjed om at returnerte varer var mottatt og pengene på konto etter nøyaktig fire uker. Så det tok mye lenger tid enn jeg trodde. Jeg purret etter 16 dager, men fikk bare beskjed om at det ofte tok lenger tid. Lykke til!
Gjest Adera Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Når eg har sendt i retur så har det tatt nærmere 1 mnd før de fikk pakken og det tok ofte 2 uker ekstra før pengene kom inn igjen. Men om du purrer, så kan det være at du får litt ekstra som kompensasjon (nellypenger), det gjorde eg ein gang ihvertfall
Lykkelitenen Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Purr, nelly er helt rævva på returer og tilbakebetalinger, så de har ikke vondt av å få beskjed
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #8 Skrevet 8. mars 2013 Jeg hater nelly.com, hver gang jeg handler der så skjer det noe piss. De siste to gangene har den ENESTE betalingsmuligheten som har fungert der vært nedbetaling over tid via klärna. De andre alternativene ga bare feilmelding. Klärna klarer ikke holde styr på innbetalinger og frister, jeg ender alltid opp med å få gebyrer når jeg har betalt riktig beløp til riktig tid. Så jeg sendte en mail og klaget på dette, og jeg sa at det hverken funket med visa, mastercard eller payex, og sa at det IKKE var noe galt med banken min. Det eneste den dumme svensken skrev i retur var "har du hørt med din bank?". Jeg gadd ikke svare, betalte klärnaregningen som kom med purring den aller første gangen jeg fikk regningen, og handler aldri der igjen. Og ja, de er elendig på retur. Jeg purret på tilbakebetaling 5 ganger over 2 måneder en gang, og alltid var det "3-5 virkedager". Til slutt tok jeg dem som nellypenger i stedet, for DET gikk an å gjøre tilgjengelig for meg med en gang. Drittfirma. Anonym poster: b0fdd1aa8c83ccfbd5e544a202b8c0bd
Klarna NO Skrevet 12. mars 2013 #9 Skrevet 12. mars 2013 Jeg hater nelly.com, hver gang jeg handler der så skjer det noe piss. De siste to gangene har den ENESTE betalingsmuligheten som har fungert der vært nedbetaling over tid via klärna. De andre alternativene ga bare feilmelding. Klärna klarer ikke holde styr på innbetalinger og frister, jeg ender alltid opp med å få gebyrer når jeg har betalt riktig beløp til riktig tid. Så jeg sendte en mail og klaget på dette, og jeg sa at det hverken funket med visa, mastercard eller payex, og sa at det IKKE var noe galt med banken min. Det eneste den dumme svensken skrev i retur var "har du hørt med din bank?". Jeg gadd ikke svare, betalte klärnaregningen som kom med purring den aller første gangen jeg fikk regningen, og handler aldri der igjen. Og ja, de er elendig på retur. Jeg purret på tilbakebetaling 5 ganger over 2 måneder en gang, og alltid var det "3-5 virkedager". Til slutt tok jeg dem som nellypenger i stedet, for DET gikk an å gjøre tilgjengelig for meg med en gang. Drittfirma. Anonym poster: b0fdd1aa8c83ccfbd5e544a202b8c0bd Hei, Dersom du opplever at noe ikke stemmer med din faktura vil vi svært gjerne undersøke dette videre. Du er velkommen til vår kundeservice alle hverdager mellom 08.00 og 17.00 på telefon 21 01 89 91 eller chat via www.klarna.no. Ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Henriette på Klarna
Sitronmelis Skrevet 12. mars 2013 #10 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har en pakke jeg skal sende tilbake i retur. Hvordan betaler jeg returfrakten? Er vel på 45 kr eller noe. Har fakturaen på det jeg bestilte. Men skal ikke ha noe av det. Skal jeg bare betale 45 kr på kontonummeret som står på fakturaen?
Gjest Adera Skrevet 12. mars 2013 #11 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har en pakke jeg skal sende tilbake i retur. Hvordan betaler jeg returfrakten? Er vel på 45 kr eller noe. Har fakturaen på det jeg bestilte. Men skal ikke ha noe av det. Skal jeg bare betale 45 kr på kontonummeret som står på fakturaen? Det trekkes fra verdien på det du sender i retur.
Eoa Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 Det står på hjemmesiden deres at det kan ta ca. 14 dager før du får penger tilbake dersom du returnerer en vare. Det har nå gått 16 dager og jeg har ennå ikke fått penger i retur. Burde jeg ringe og purre eller er dette også innenfor normalen?Anonym poster: 8e8f1223c7cd45eb9f120dcf5e78b016 Har selv ventet i over ein mnd på ei vare og over to uker på ei anna, så dei er litt treige ja. Andre ganger er dei faktisk raske. Trur det er litt sesongbasert når dei er raske eller ikke. Men purr, så trur eg det ordner seg!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #13 Skrevet 16. april 2015 Betaler bare for det jeg beholder + porto og returporto jeg, så trenger ikke å vente med å få pengene tilbake. Velger faktura da, forhåndsbetaler ikke.. Anonymous poster hash: cffa1...afa
heihei123 Skrevet 17. april 2015 #14 Skrevet 17. april 2015 Det tar ca 2 uker hos meg Aldri hatt problemer med retur på nelly.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå