AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Noen andre som følger med på serien? (Jeg vet det er mange skeptikere der ute, så jeg håper og ønsker at man respekterer andres meninger og hva de tror på eller ikke. Hadde vært fint om skeptikere o.l holder meningene sine for seg selv i denne tråden. Takk.) Jeg tror ikke blindt på alt som blir filmet eller tatt opptak av, men syns det er veldig spennende og får opp pulsen når jeg sitter alene på kvelden Hva syns du om serien? Anonym poster: 78c6a112462f4e739e2661fca7acf99a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Hvilken episode er din favoritt? Anonym poster: 78c6a112462f4e739e2661fca7acf99a
Ivana Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 weee, en av min favorittserie og! Synes de første sesongene var best, synes litt at de her mistet gnisten litt i det siste, og det har dabbet litt av. Husker veldig godt den episoden i Edinbourgh, mye bra, og spessielt når bamsen ble flyttet, da var det litt skummelt å legge seg ja:P Men nå er jeg jo i bunn og grunn skeptiker, men allikevel følger jeg med siden det kan være ganske spennende iblant, og må si at noen av deres sterkeste "bevis" gjør en skeptiker litt redd og grublende iblant òg;) Men likevel har de blitt mer kritiske i de siste sesongene, før var nesten alle lyder (huslyder etc) bevis på at det spøkte, nå er de litt mer klar på at det kan være noe annet.
RedRobbin Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har fulgt denne serien siden start, og liker den veldig godt. Blir bedre og bedre, litt mer skeptisk blikk nå. Min favoritt er helt klart Bobby Mackey's Music World. Og EVP'ene vi får høre i Return To episoden får meg fortsatt til å sove dårlig...
Patronus Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Elsker serien! Tar ting med en klype salt, men fortsatt det mest troverdige man ser på TV om paranormale hendelser, spesielt nå, som dere andre påpeker, at de er blitt mer kritiske til hva som kan være naturlige årsaker. Har egentlig ikke noen favoritt episode, men Bobby Mackey's var skummel! Og når Zak's kropp blir ''overtatt'' av noe demonisk eller en ånd og blir skikkelig sinna Har lagt merke til at ca annenhver episode nå er slike ''se tilbake på hva som er gjort'' og det syns jeg blir litt kjedelig. Noe er selvfølgelig verdt å se to ganger, men kjedelig når man har sett alle episodene fra før av Endret 7. mars 2013 av KatherinaDimitro
Purple Basil Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Elsker den serien! Blir alltid pissredd når jeg ser den, men det er jo det som er så gøy Må si det er teit at de har alle disse tilbakeblikk-episodene nå, jeg vil se noe helt nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå