Gå til innhold

Hjelp til å finne hudprodukter til mann

Anbefalte innlegg

Gjest mari kontrari
Skrevet

Hei,

tenkte jeg skulle spandere på min bror noen gode hudprodukter i gave, men kunne trengt litt tips fra noen som har mer peiling på "herreprodukter" enn det jeg har.

Han er i midten av tyveårene, og har litt uren hud, særlig mye sorte prikker på nesen, og ofte noen kviser rundt nesevingene. Jeg er også ganske sikker på at han har litt sensitiv hud, jeg har litt sensitiv hud selv, og husker at han ofte fikk kløe/utslett av ting jeg tålte da vi var små.

Jeg kan også legge til at jeg neppe ser for meg at han kommer til å gå i gang med en hel rutine, så tenker en god rens/vask + fuktighetskrem i første omgang, og/eller barberingskrem/aftershave el. Noe med solfaktor kunne også vært smart.

Om det er rene herreprodukter eller unisex er ikke så nøye, men pluss om det ser litt tøft eller i det minste ikke "damete" ut. En reisekit-variant hadde vært ideelt, både siden han faktisk reiser mye, men også så jeg ikke kaster bort penger på noe som ikke funker.

På forhånd takk for hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Sjekk ut merket Bad Norwegian, selges blant annet på coverbrands.no :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å kjøpe et startkit fra Decleor, skikkelig vare. Vet ikke helt hvor du kjøper det i Norge, da, men bedre å kjøpe på nett enn å kjøpe noe dritt i hvertfall.

Anonym poster: 3db598e810a9e8868cbfbe440fa5e6f2

Skrevet

Min bruker fra Body Shop, L'Occitane, Biotherm og Clinique.

Gjest Errata
Skrevet

Bulldog-serien har jeg sett få skryt, men jeg har ikke testet den på noen mannfolk selv, så kan ikke personlig gå god for den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...