Miss Lucky Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Min kjære vil bytte bank. Han bruker fremdes en amerikansk konto og kort (han bodde tidligere i USA, og er ikke norsk). Jeg har kun kjennskap til skandiabanken selv, og er storfornøyd. Men der kan man ikke bli kunde om man ikke er norsk statsborger. Så da trenger jeg forslag til andre banker som ikke har en masse med gebyrer på kortene.. vi reiser mye, så hadde vært en fordel med et kort uten høye utendlandsgebyrer. Så tips ?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Ikke svar på det du spør om, men jeg kjenner noen med konto i Skandiabanken som ikke er norsk statsborger. Har du fått beskjed om dette fra banken? Har han norsk personnr.? Anonym poster: dfca75f0b8b5f7f91270e57ba7d67ca2
Miss Lucky Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2013 Ikke svar på det du spør om, men jeg kjenner noen med konto i Skandiabanken som ikke er norsk statsborger. Har du fått beskjed om dette fra banken? Har han norsk personnr.? Anonym poster: dfca75f0b8b5f7f91270e57ba7d67ca2 Har nettopp snakket med banken. De sa han måtte ha norsk personnr, noe han ikke har foreløpig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå