Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen her som bruker Telio telefonselskap, en kan ringe via bredbånd?

Jeg har bestilt det og har nå fått regninga som skal betales.

Lurer egentlig på om jeg må ha en annen telefon og hvordan det er å koble opp dette........og om dere som har det er fornøyd?

Skrevet

Jeg har hatt det i noen uker nå, og er kjempefornøyd. Har ikke hatt noen problemer. Du kan bruke en helt vanlig analog telefon, eller en trådløs som jeg gjør. Det er veldig enkelt og koble det opp. Jeg trengte ikke bruksanvisningen engang.

Skrevet

Jeg fikk utstyret i går. Kan jo ikke ringe ut ennå da, før de har registrert betalinga mi, men fikk innkommende samtaler i går. Jeg har koblet til min trådløse telefon, og synes det virker bra. Men du kan bruke vanlig fasttelefon også. Var kanskje en liten susing på linja... om jeg hørte etter :P

Det er veldig enkelt og koble det opp. Jeg trengte ikke bruksanvisningen engang.

"Vi vet det er kjedelig, men vennligst les installasjonsbeskrivelsen før du kobler opp Adapteren." Sto det i mailen jeg fikk fra dem :) hehe

Men var kjempelett å koble til alt ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg fikk min på fredag, og har akkurat koblet det opp, men venter på at de skal registrere betalingen. Er vant til å bruke ip-telefoni på jobb, og der har vi faktisk problem med at kvaliteten er så god at folk tror det er noe feil på linjene...

Skrevet

Du får tildelt et nytt telefonnummer fra Telio, som kan brukes til innsamtaler straks du kobler opp utstyret, men hva hvis du har bestilt portering av ditt gamle telefonnummer? Hvor lang tid tar det før det blir aktivert? Kan du bruke viderekobling fra gammelt til nytt nummer? Og hvor langt tid går det før den gamle Telenor linja blir død?

I følge Telio skal du også kunne ta med deg adapteren og koble opp hvor som helst i verden, og ringe kostnadsfritt til Norge! (og du kan motta samtaler som om du er i Norge!) Noen som har prøvd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...