AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Eh.. nå som jeg har fått din oppmerksomhet, bør jeg ikke virke helt dum. Jeg vet at trening er viktig, jeg trener masse selv, fordi helsa mi krever det, men også fordi det er gøy, heldigvis for meg. Men du.... Jeg får inntrykk av at du er sunn, og trener, og det er kjempebra! Men du snakker også om hvordan du vil se ut, at du vil ha drømmekroppen, osv. Jeg så på instagramen din, og det er noen bilder av jenter med veldig flate mger osv. Og du skriver "wish that was me", osv. Men, nå blir det mange men her.. Visste du at jeg har tenkt "WOW, HELVETE!" om deg siden jeg først så bilde av deg? Du har lagt ut bilde av ansiktet dit, og i en annen tråd bilde av kroppen din for å vise hvordan du er kledd, eller noe sånt, husker ikke, var fint bilde tatt ute (høres ut som DEN stalkeren, sorry!) og, ja. Jeg har sett flere bilder av deg, og jeg ble ikke mer misunnelig av å lese at du er KJEMPEHØY, DAMN IT! Høyde som en modell, ansikt som en modell, kropp helt fantastisk. Jeg håper du trener og spiser for å være sunn, for smashing, det er du faen meg allerde.. Hilsen din sikkert største fan Moderatorer, please ikke slett denne tråden Anonym poster: c8be7473783eae43edcf823ad64c03eb 20
Gjest NozMonster Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 (endret) Ta det til deg KaDust, det som TS skriver her! "wish that was me" ? jammen? vil du at magen din skal gå innover da? du har jo flat mage! (ikke at jeg har sett den bar, men jeg har da sett deg i virkeligheten!) Endret 6. mars 2013 av NozMonster 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Enig, KaDust er en flott dame, men hun har tidligere nevnt at hun har hatt spiseforstyrrelser så hun ser nok ikke på seg selv slik vi gjør. Ingen burde se opp til Pro-ana bilder. Anonym poster: ba6cdf489fcce1ccf73bfaa7256839c3 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #5 Skrevet 6. mars 2013 Skal alle lage en personlig irrelevant, tråd til brukere på diverse underforum nå uten å få de slettet? Stalkers er creepy, selv om de bare vil være hyggelige. Anonym poster: 3fcfc76fb3c6596e55c3e5c4386b28d3 7
Gjest NozMonster Skrevet 6. mars 2013 #6 Skrevet 6. mars 2013 Skal alle lage en personlig irrelevant, tråd til brukere på diverse underforum nå uten å få de slettet? Stalkers er creepy, selv om de bare vil være hyggelige. Anonym poster: 3fcfc76fb3c6596e55c3e5c4386b28d3 vel, når man skriver såpass mye med nick så vet man jo en hel masse om akkuratt denne brukeren etter en stund. En kjent greie her på KG er jo at ting du har sagt for et halvt år siden blir brukt i mot deg i en heeelt annen tråd, og det er jo ikke fordi man blir stalket nødvendigvis. Det er sikkert minst 100 forskjellige brukere jeg kan si masse om (yrke, alder, bosted, personlighetstrekk +++ ), men noen stalker har jeg aldri vært.. Denne tråden er jo bare positivt ment, og det tror jeg KaDust ikke tviler på.. . 2
Sweet77 Skrevet 6. mars 2013 #7 Skrevet 6. mars 2013 Skal alle lage en personlig irrelevant, tråd til brukere på diverse underforum nå uten å få de slettet? Stalkers er creepy, selv om de bare vil være hyggelige. Anonym poster: 3fcfc76fb3c6596e55c3e5c4386b28d3 Ja, huff!! Tenk at noen kan finne på å være - HYGGELIGE mot hverandre, la oss Saaable det ned med en gang, så er vi sikre på at ikke noen fikk positiv oppmerksomhet som ikke JEG fikk... Det er sånn du høres ut nå, AB. Fortell meg at jeg tar feil, da blir jeg glad, og fortell meg samtidig gjerne at etter litt ettertanke så var du litt vel krass her og at du selvsagt gleder deg over den positive oppmerksomheten som blir denne brukeren til del. Må for øvrig si meg enig i mange av de samme tingene som TS. Jeg har dog ikke vært på instagrammen til KaDust, heller ikke i dagboken hennes, eller fulgt etter henne, men har lagt merke til henne en av de få gangene jeg kikket innom bildetråden. Grunnen til at jeg la merke til det var at jeg hadde fått med meg hva hun mente om seg selv i en annen tråd, og basert på hennes beskrivelse av seg selv må jeg si jeg ble mildt sagt overrasket over det flotte utseendet hennes. Så KaDust, TS har noen gode poenger her. Håper du tillegger det vekt 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #8 Skrevet 6. mars 2013 Er vel bare en koselig tråd dette Anonym poster: 0a98376d55d5ec142909d3a0e8858dc6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #9 Skrevet 7. mars 2013 Håper hun ser den snart Anonym poster: 0a98376d55d5ec142909d3a0e8858dc6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #10 Skrevet 8. mars 2013 Kan hende Kadust ikke har sett det, men det har stått i to dager, så jeg mistenker at hun har det. Beklager, jeg regner med at dette ikke ble så godt mottatt som det var ment. Ts. Anonym poster: c8be7473783eae43edcf823ad64c03eb
KaDust Skrevet 9. mars 2013 #11 Skrevet 9. mars 2013 Oi Beklager men jeg har ikke sett tråden før nå! Var noen som sendte meg en PM om at det var en fin tråd om meg og med link. Jeg er ganske ensformig av meg når det kommer til forumet så beklager at jeg ikke så tråden av meg selv! Tusen takk, jeg er litt sjokkert nå og vet ikke helt hva jeg skal si. i tillegg sitter jeg på telefonen og det blir litt vanskeligere å svare på alt da. Lover at jeg går inn på tråden og svarer litt bedre på ting når jeg kommer hjem foran pc'en. 1
KaDust Skrevet 9. mars 2013 #12 Skrevet 9. mars 2013 Sånn da er jeg hjemme! Først får jeg forklare hvorfor jeg ikke har sett tråden før; Jeg er litt enkel og lat når det kommer til dette forumet. Jeg leser kun tråder jeg ser på feeden, jeg går VELDIG SJELDENT inn på kategoriene her. Jeg er fortsatt litt satt ut. Ja, i all hovedsak trener og spiser jeg sunt for helsa mi sin skyld, men jeg har alltid etterstrevet et bra utseende. Er vel derfor jeg endte opp med spiseforstyrrelse også. Så, eh.. Takk for komplimentene Synes det var kjempehyggelig og dette gjorde en litt dårlig dag bedre. Og forresten, grunnen til at jeg fortsatt strever etter en flat mage er fordi når jeg først kom meg ut av spiseforstyrrelsen ble jeg veldig oppblåst uansett hva jeg spiste. Blir det enda, og vet ærlig talt ikke om det er fordi jeg reagerer på noe eller fordi jeg er syk på en eller annen måte Irriterende uansett, er flere gamle klassekamerater som har møtt meg og bare spyttet ut "HVILKEN MÅNED ER DU I A? ANTE IKKE AT DU VAR GRAVID JEG!" .. Bleh! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå