Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Merete
Skrevet

Jeg lurer på hva som egentlig skjer.. Da jeg ikke klarer å ha det slik, at du ikke har lyst på meg eller tenner på meg mer.

Vet jo at du sier det bare er tankene men allikevel så føler jeg det ligger noe mer bak.

Du runker på egen hånd og spruter for deg selv, mens jeg aldri får noe. Hvor ligger logikken der?Hvorfor får ikke jeg sexuelle opplevelser sammen med deg lengre ?

Det underbygger jo bare den påstanden jeg har om at det er meg du ikke tenner på. Du tenner jo fint alene så..

Hadde det ikke vært bedre å ha sex med meg enn å sprute på egen hånd hele tiden ? Føler jo du foretrekker solosex enn sex sammen med jenta di.. Du vet jo jeg sitter her og aldri opplever at du prøver deg på meg lengre....At jeg aldri får en harding inni meg lengre..

Hvorfor vil du ikke ha meg lengre?

Jeg har prøvd å kommunisere med deg om det her, men føler jeg aldri får noe svar.

Kanksje alt var bedre før du møtte meg.

At du foretrekker å bare gjøre det alene og ha livet ditt for deg selv. Jeg vet ikke.

• Men vennskap er ikke nok for meg, jeg må ha begjær og sex inn i et forhold . Og når vi sliter sexuelt er det ekstra vanskelig at du da spruter på egen hånd, og ikke vil prøve å gi meg det samme engang. Men det er vel for at du selv ikke vil ha det samme med meg lengre?

Har vi ikke de samme preferansene for et forhod så går det ikke mer det her

Håper du tenker nøye igjennom dette og gir meg et svar på hva du egentlig vil. Jeg orker ikke leke lengre. Jeg er voksen og vet hva jeg vil ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var da veldig sårt skrevet, synns vewldig synd på deg da, har du sgt dette til han og hva svarer han da

Skrevet

Har du fortalt han dette?

Skrevet

Jeg håper dette er en kopi hvor han har fått dette brevet også. Siden det ikke hjelper å snakke med ham kan dette være en oppvekker.

Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å kommunisere med deg om det her, men føler jeg aldri får noe svar.

Kanksje alt var bedre før du møtte meg.

dette var da veldig sårt skrevet, synns vewldig synd på deg da, har du sgt dette til han og hva svarer han da

Har du fortalt han dette?

Anonym poster: 18489449856b55a269a0daccd338952a

Skrevet

Huff, dette er ingen lett situasjon, TS!

Det er nok bare en ting som nytter, og det er en seriøs prat. Han må sparkes tilbake til det virkelige liv.

Om han ikke vil eller evner så er vel svaret gitt.

Han bør tenke på hva han tar fra deg, og hvor vondt han gjør deg.

La han lese denne tråden. Kanskje kan det vekke han tilstrekkelig til at han tar problemet på alvor, og innvolverer deg i livet sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...