Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av wiz
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du ikke føler deg mye verdt når det er han som er blitt misbrukt. Han så åpenbart på deg som en person han kunne stole på når han fortalte deg dette. Også skulle du bli ødelagt av det? Det skjønner ikke jeg. Dette var i forhold til den første gutten du skrev om. Resten av det du skriver er så langt at jeg tror ikke jeg orker å lese det. Har du vært hos en psykolog? Jeg tror det hadde vært bra for deg.

Anonym poster: a6e437c58fce979e7ecfdd372816c765

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må gi ham støtte og være dær for ham dersom han har blidt misbrukt! Det har ingenting med deg å gjøre vet du, han ble ikke misbrukt for å gjøre deg sjalu eller for at DU skulle føle deg mindreverdig..

Jeg må innrømme at jeg heller ikke gidder å lese resten, kan du skrive sånn i korte trekk hva dette handler om kanskje så kan vi jo forsøke å svare så godt vi kan :)

Anonym poster: f85fb504da00839ac22212e1d73368f3

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av wiz
AnonymBruker
Skrevet

synes fortsatt svarene er relevante da.....

Anonym poster: f85fb504da00839ac22212e1d73368f3

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av wiz
Gjest Frøya a'2012
Skrevet

Kan se av skrivingen din at du er fra samme landsdel som meg. Man skal naturlighvis være forsiktig led å generalisere, men fy å fy det er mye "rart" av typen hannkjønn der oppe. Du burde nok insistere på å kun være kjærester med separat økonomi, og ikke la penger bli et issu mellom dere, det er aldri bra. -da vil du raskt se om han er en snylter eller er oppriktig glad i deg. Men, planlegg ditt liv, se hva du ønsker å gjøre, å følg drømmen. -kommentar til første dl av innlegget, ikke dra inn den arme gutten som ble missbrukt, tungt for deg, ja, men han er offeret.

Skrevet

Du trenger hjelp til .. ?

Jaja, ... Nå fikk du tre prikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...