Gå til innhold

alder førstegangsfødende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvor gammel var du da du fikk ditt første barn? Gikk det fint? Skulle det ønsket du evt var eldre eller yngre? Isåfall hvorfor?

Anonym poster: 03c8ecb0151c6b50792c5c0fc017cab4

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Var 25. Perfekt for oss. Hadde vært sammen i mange år, hadde et stabilt og godt forhold, faste jobber, Eide leilighet, bil, god økonomi etc..

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde akkurat fylt 29. Syntes det var et perfekt tidspunkt :)

Gjest Gjest
Skrevet

jeg var 25 og alt var planlagt. men ser i ettertid at jeg god kunne ventet noen år. MEN ønsker såklart ikke å være uten barnet mitt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 32 når jeg fikk min første. Kunne tenkt meg å væe yngre, men nå gikk det ikke slik. Men syns ikke det har vært noe problem, mest trolig har jeg taklet det bedre enn jeg hadde gjort om jeg var yngre.

Anonym poster: 3f605b3f0c505154ca32629b9d4fccb6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 21, singel og uten utdannelse. Jeg jobbet på en fabrikk. Det var i tidligste laget og jeg skammet meg mye fordi jeg gjorde alt bakvendt. Barnet var ikke planlagt men høyt elsket fordet.

Anonym poster: fd2890842f31059b7716fe69b114978a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 21 år med utdannelse og fast jobb. Jeg var singel, og barnet var ikke planlagt. Barnet ble høyt elsket, men det snudde en del ting på hodet.

Anonym poster: 357d9c1dfd7c0269650188e1d83b993e

Skrevet

Var 38, fast forhold, gift og fast jobb. Vi prøvde i ca 1, 4 prøver. Så ble mannen alvorlig kreftsyke igjen vi måtte ta en ufrivillig pause på cå 2 år. Etter det var vi 2,5 år i assistert befruktning før vi lykkes. Jeg var 38, han var 40.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 21 og var gift og hadde utdannelse. Vi syns det var et bra tidspunkt for oss iallefall.

Anonym poster: fac8b6865ae5a2148cfd1b69cce176a6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nesten 22, han ble 22 like etter. Er ennå ikke blitt helt enig med meg selv om det ville vært bedre og ventet eller ikke. I forhold til jobb og utdannelse kunne jeg godt ha ventet et halvt års tid, men det har absolutt ikke vært et problem.

Skulle ønske at vennene våre kanksje fulgte etter snart, begynner å føle veldig på avstanden mellom oss og dem nå. Selvfølgelig har vi en god del kontakt med dem, men vi er på vidt forskjellige stadier i livet. Har venner osm både er yngre og eldre, men vi var de første ut. Og ser ut til at vi blir å være de eneste en god stund til.

Anonym poster: 0b100ab93e678f0290c926ac8a8f05a3

Skrevet

21. Helt greit.

Skrevet

Fødte min sønn 2,5mnd før jeg fylte 23. Jeg syns ikke jg var for ung, men det er mye som burde vært på plass før jeg fikk barn, ettersom det ikke var planlagt så var det ikke stort å gjøre med det.

Skrevet

31 og godt etablerte, perfekt for vår del.

Gjest Boxee
Skrevet

Jeg var 20. Syns det er en helt grei alder å få sin først på, men kunne like gjerne ha ventet i noen år til. Er bare glad jeg fikk min første tidlig, og ikke etter 25 år som var den opprinnelige planen.

Skrevet

Var 27 år da jeg fikk førstemann - helt perfekt for oss :)

Skrevet

Fylte 28 samme året som første blei født, han 33. Alderen var fin for oss, men då planla me barn rett etter eg var ferdig med utdanninga og hadde fått fast jobb, og då hadde me berre vore i lag i to år når babyen blei født. Men det har gått fint, nr tre blir født når eg er 32.

Skrevet

38 år når mini ble født, det var nå det passet, og dermed nå det var perfekt å få barn. ;)

AnonymBruker
Skrevet

hvor gammel var du da du fikk ditt første barn? Gikk det fint? Skulle det ønsket du evt var eldre eller yngre? Isåfall hvorfor?

Anonym poster: 03c8ecb0151c6b50792c5c0fc017cab4

20 år. Har ikke vært mor så lenge så om jeg skulle ønske jeg var eldre aner jeg ikke. Men ikke yngre hvertfall. Det gikk kjempe fint! :D

Anonym poster: 7dd87ccf4e8f846c99500875b6fa062e

Gjest chiki
Skrevet

Fikk jenta vår rett før jeg fylte 22 år. Samboeren min var 25 år. Nå er hun 2 år gammel, og vi har kjøpt hus, forlovet og giftet oss. Prøver også på nr 2 nå!

JEg synes det var ett veldig fint tidspunkt på. Samboeren min ble syk(og er det fortsatt, men på bedringens vei) da hun var 1 år gammel og jeg var begynt på skole igjen, og det er kun på grunn av det jeg skulle "ønske" vi ventet litt. Men man kan jo ikke forutse at sykdom skal oppstå:)

Skrevet

Hadde akkurat fylt 24. Helt perfekt alder for min del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...