AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Hei, Jeg har en kjempe-, kjempegod venninne fra Australia som jeg møtte på et utvekslingsprogram i Japan. Vi fikk en veldig god tone, og gråt begge da vi skulle si ha det til hverandre, ettersom hun reiste hjem til Australia for en måneds tid siden. Etter dette har vi tekstet med hverandre hver dag, og skypet 4 ganger i uka - den første uka skypet vi 3 timer om dagen. Men, nå har det seg sånn at jeg hadde en dame tidligere, og min australske venninne visste om henne. Altså på samme tid som jeg begynte å bli interessert for australieren. Men etterhvert ble jeg mer og mer interessert i den australske jenta, og følelsene mine for henne er langt sterkere enn de noen gang har vært for hun andre. Så jeg slo opp like etter australieren dro hjem. I går skypet vi, men hun ble avbrutt av at hun måtte låne bort PC-en. Jeg skrev derfor en melding til henne. Her er "høydepunktene". Jeg vil gjerne få påpeke at alt jeg skrev til henne er sant, det samme er alt jeg skriver her på KG. Jeg har prøvd å manne meg opp til å se dette lenge nå, men jeg har vært så glad i vennskapet vårt at jeg ikke har turt å gjøre noe som kan ødelegge det. Helt til nå, jeg greier ikke å vente lenger. Jeg slo opp med "annen dame" rundt en uke etter du dro hjem. De siste to-tre ukene før jeg gjorde det slutt, forsto jeg at det var en annen jente som betydde mer for meg enn "annen jente". Jeg tenkte mer på henne, og tanken på å være uten henne var langt mere smertefull en tanken på å være uten "annen dame". Så jeg måtte gjøre det slutt. Denne andre personen får meg til å smile mer, og gjør meg til et gladere menneske, og at jeg virkelig innnså det da vi sa ha det på togstasjonen, og du reiste til flyplassen. Jeg gråt og lagde en dam på toget mitt. Det har jeg fortalt deg om før. Jeg vet at det er rart å si dette nesten en måned etter du dro hjem og vi ikke kommer til å møtes på lenge, men denne personen som jeg nå har fortalt om, er deg. Dette var cirka halve meldingen min, men de mest innholdsrike delene. Etter en drøy time kom det et svar. "Mitt navn"... For å være ærlig ble jeg svært overrasket da jeg leste dette. Jeg mener, jeg kunne ikke se for meg en verden hvor ikke du datet "annen dame", fordi du virket så glad da vi snakket om henne på biblioteket. Har ting virkelig forandret seg så mye? For jeg så for meg at dere skulle gifte dere, selv om jeg aldri har møtt henne. Så nå er jeg veldig forvirret. Jeg elsker deg, "mitt navn". Helt ærlig, jeg elsker deg. Du er den eneste personen jeg virkelig kan si det om. Da jeg kom hjem var det kjempetungt å være uten deg, da jeg skjønte hvor stor del av hverdagen min som hadde forsvunnet. Men da jeg tenkte på det, så jeg alltid på oss som en bror og søster, hvor rart det enn høres ut. Når jeg tenker over det, kan jeg se for meg mye som kan skje med oss i fremtiden. Men i kveld er jeg forvirret, og det er kanskje ikke så lurt å prate så mye nå. Men kan jeg spørre om en ting? Da vi spøkte om at vi burde gifte oss, mente du det virkelig? For jeg kunne virkelig se for meg det brylluppet den dagen. Jeg vet ikke hvordan det er med oss i morgen eller om to år når jeg har tatt eksamen, men akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal si. Ikke unnskyld deg. Jeg er både glad og litt trist nå, men uansett vil jeg ikke slutte å prate med deg. Du er for viktig for meg til å miste. Etter dette takket jeg henne for et langt og fint svar, og sa at jeg også elsket henne. I morges skrev jeg en sms hvor det sto "God morgen. Hvordan er humøret?", og fikk "God morgen. Er fortsatt forvirret" som svar. Sa så at jeg beklaget at jeg gjorde henne forvirret, men at jeg ønsket år fortelle det. Da svarte hun "det går helt fint Jeg forstår at du ville si det. Er formen fin?". Mitt svar var "ja, forsåvidt. Men jeg er nervøs. Vil du ha litt tid til å tenke?". "Ja, gjerne", svarte hun. Nå har det gått snart ti timer, og jeg har ikke hørt noe siden det. Vanligvis pleier vi å meldes 10-20 ganger om dagen. Bør jeg vente med å ta kontakt igjen, og la henne gjøre det? Eller skal jeg ta kontakt selv? Beklager fryktelig detaljert og langt innlegg, men personen kan ikke norsk og kjenner ikke KG, så jeg så ikke på det som farlig. Jeg vil at de som svarer meg skal vite så mye som mulig. Anonym poster: 04303782c36424b311b0742aad436f6a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Ja, du bør vente. Det virker som hun har fått sjokk og trenger en tenkepause. Mine 50 cent; Hun har dårlig samvittighet for at du dumpa dama di på grunn av henne. Særlig siden hun ikke gjengjelder følelsene dine. Det må føles pyton. Kanskje hun lurer på om du er litt sånn easy come easy go? Siden du snakket så varmt om xen din, og gav inntrykk av at dette var ei du skulle gifte deg med i fremtida. Så gjør du det plutselig slutt. Hun trodde du hadde et veldig solid forhold hjemme og derfor følte hun seg trygg på at hun kunne være seg selv med deg, og ikke trengte å være redd for at du skulle forelske deg i henne. Hun sier at hun ser på dere som bror og søster. Nå sitter hun med ny informasjon og må finne ut om hun greier å presse frem andre følelser, som matcher dine. Kan ta tid, dårlig utgangspunkt. Lykke til. Anonym poster: f4bb8a2a655adab0f04ae9292adf328a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Takk for et fint og detaljert svar Hun ringte meg på skype, og vi hadde en lang og fin prat. Og det gikk heldigvis sånn som jeg håpet Anonym poster: 04303782c36424b311b0742aad436f6a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå