Gå til innhold

Hvorfor er det MENN på KVINNEguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? Øh, ok....

Det er mange menn her på KG som imponerer meg mht kunnskapsbredde og kommunikasjonsform. Her trekker jeg gjerne frem Mann42.

Jeg synes dessverre også at det er mange menn her det virker som forakter kvinner. De har en måte å se verden på som virker både navlebeskuende, lite reflektert og skremmende. Felles for disse er vel at de legger skyld på kvinner for all verdens ulykke, inkludert sin egen. Robotkalle er vel den mest ekstreme her.

:takke:

Gjest Skogmann
Skrevet

Jeg liker mennene her inne. :-) Ønsker dem velkommen. Er en del drama her til tider, tror egentlig at menn er dramaqueens innerst inne, eller kanskje de føler for å rydde opp i kvinners holdninger. :fnise:

Kan bare snakke for meg selv..men tror du traff spikern på hodet her ;)

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

Hvorfor det er menn på kvinneguiden har jeg tenkt på mange ganger også. Jeg ville (som en annen skriver) aldri meldt meg inn på "manneguiden". Lurer også på hva slags menn det er. Ser bare aldri for meg at min mann eller øvrige kompiser hadde "hengt" her inne. De er litt for mye menn for det.

Jeg mener ikke at det er negativt for en diskusjon at en mann svarer her inne, jeg undrer meg bare over disse mennene.

Hehe, du skulle bare visst. Jeg tror samboer hadde måtte ta seg fem år som nonne i et kloster i Nepal for å få livet på rett kjøl igjen dersom hun hadde funnet ut at jeg hang på kvinneguiden. Det hadde nok fremstått som såpass usannsynlig og rart.

• Liker 1
Gjest nicola
Skrevet

Hehe, du skulle bare visst. Jeg tror samboer hadde måtte ta seg fem år som nonne i et kloster i Nepal for å få livet på rett kjøl igjen dersom hun hadde funnet ut at jeg hang på kvinneguiden. Det hadde nok fremstått som såpass usannsynlig og rart.

Wææ. Blir nesten redd for at dette kan være min mann's "guilty plesure".

Men det hadde bare blitt så rart.......Så ikke han liksom...:P

Gjest Skogmann
Skrevet

Wææ. Blir nesten redd for at dette kan være min mann's "guilty plesure".

Men det hadde bare blitt så rart.......Så ikke han liksom... :P

Om han er den harry typen som synes biler er kult og homser ekkelt, så tror jeg han helt sikkert ikke sitter på KG :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn på kvinneguiden er patetiske.....

Driver med dårlige sjekkereplikker og ødelegger tråder.

Anonym poster: 0e23229472643f08348d1fda4cf361b5

• Liker 1
Gjest nicola
Skrevet

Om han er den harry typen som synes biler er kult og homser ekkelt, så tror jeg han helt sikkert ikke sitter på KG :)

Haha han er nok det :fnise:

Gjest nicola
Skrevet

Hvem vet. Kanskje DU er typen min? :P

Gjest Skogmann
Skrevet

Hvem vet. Kanskje DU er typen min? :P

Hah! In your dreams ;)

Gjest nicola
Skrevet (endret)

Hah! In your dreams ;)

Haha, hadde ledd meg ihjel om det var slik i hvertfall! ;)

Men helt ærlig, tror jeg at jeg kjenner typen min såppas godt, at sånt "tull" driver han ikke på med! :snurt:

Endret av nicola
Gjest Skogmann
Skrevet

Haha, hadde ledd meg ihjel om det var slik i hvertfall! ;)

Men helt ærlig, tror jeg at jeg kjenner typen min såppas godt, at sånt "tull" driver han ikke på med! :snurt:

Godt! Får håpe han holder seg i skinnet og nøyer seg med å se videoer fra rudskogen på youtube, tippe på foppall og generelt holde seg unna alt som stimulerer til utvikling og læring!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier...

Jeg registrerer at det er mange menn her som svarer i innlegg :O

Hva er grunnen til dette på et forum som heter "kvinneguiden"? :)

Er det fordi at dette er en godt og utbredt forum? Eller er det fordi det er interessant å titte inn i en "kvinnes verden" ?

Bare lurer .... :klo:

Synes det er flott at menn svarer her, han kan bedre svare på hvorfor en mann tenker, svarer, handler som han gjør enn en dame kan.

Anonym poster: 7e2bf6e7f6a169a81c5c0f7f94705ac7

Skrevet

Som overskriften sier...

Jeg registrerer at det er mange menn her som svarer i innlegg :O

Hva er grunnen til dette på et forum som heter "kvinneguiden"? :)

Er det fordi at dette er en godt og utbredt forum? Eller er det fordi det er interessant å titte inn i en "kvinnes verden" ?

Bare lurer .... :klo:

A rose is a rose is a rose..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann å er her inne, for di det er noen intresante temaer, og selvsagt noen som er helt uintresanne.

Men registrere og som jeg leser av andre her at noen burde kanskje finne seg noe annet å gjøre.

Mye av grunnen til at jeg er her er at jeg har hatt en vanskelig tid, å da kan det være greit å lese at andre og har sine ting. Du føler alltid at du har det verst i verden....

Å mann.no .... nja skeptisk til å diskutere samme tema som her inne..

Anonym poster: 7ed9de807677238063c755d21809d97c

Gjest nicola
Skrevet

Godt! Får håpe han holder seg i skinnet og nøyer seg med å se videoer fra rudskogen på youtube, tippe på foppall og generelt holde seg unna alt som stimulerer til utvikling og læring!

Tror nok ikke man trenger å være medlem på "kvinneguiden" for å ha et kunnskapsrikt liv ;)

Han hater rudskogen og har aldri tippet fotball! Heldigvis ;)

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi men frihetskamp skal bekjempes behind enemy lines.

Anonym poster: a87467b636365e35eb94b8906ac94b42

Skrevet

Hvorfor jeg er på kvinneguiden? Jeg driver med innføring av mannsjåvinistiske ideologier, så klart.

Gjest Skogmann
Skrevet

Tror nok ikke man trenger å være medlem på "kvinneguiden" for å ha et kunnskapsrikt liv ;)

;)

Whut? Er ikke kvinner så kunnskapsrike da? Hvor ellers skal en simpel mann kunne høste av våre søstres utømmelige kunnskap?

Gjest Skogmann
Skrevet

"Hvorfor er det MENN på KVINNEguiden"

Vel..hva med å snu på det? Hvorfor er det KVINNER i ARBEIDSLIVET eller på SKOLER?

Sikkert fordi det er artig å prøve noe som er utenfor ens komforsone og som kan gi litt kunnskap etc man kan supplementere i livene sine.

:)

Gjest nicola
Skrevet

Whut? Er ikke kvinner så kunnskapsrike da? Hvor ellers skal en simpel mann kunne høste av våre søstres utømmelige kunnskap?

:vetikke: Du sier noe der. Du sier noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...