Gå til innhold

Leter etter bestemt italiensk eller pizzarestaurant på Majorstuen.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For noen år siden (3-4) var jeg på en butteliten restaurant på Majorstuen som jeg mener hovedsakelig serverte italiensk pizza. Det var et bittelite sted med kun 5-6 bord, mener jeg å huske. Den lå i en av sidegatene til venstre når man går ned Bogstadveien.

Noen som vet hvilken restaurant jeg snakker om? Eksisterer den fortsatt?

Endret av PecanPie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken vei? Mot frognerparken eller fra?

Skrevet

Mot sentrum. Tenkte at ned=nedoverbakke, men burde vært med presis :)

Skrevet

Sorry, det var jeg som skrev feil. Mot frognerparken? :fnise: Mente mot Majorstuen. Om det var "høyt" oppe eller mer mot hegdehaugsveien.

I selve bogstadveien ligger jo PastaBasta og Olivia begge mer ned mot Hegdehaugsveien. Men jeg tror ikke jeg kan hjelpe deg når du sier sidegate, er så lenge siden jeg har vært i området så kan liksom ikke "se"det for meg....

det du kan gjøre er å gå på google.no og søke bogstadveien med google maps og med satelitt, da kan du zoome inn på der du husker sånn ca hvor det lå, mange spisesteder ol pleier å være merket på kartet.

Lykke til. :blomst:

Skrevet (endret)

Jeg mener den lå ganske langt oppe, mot Kirkeveien. Men jeg kan jo ta feil. Ikke så langt ned at det har blitt til Hegdehaugsveien. Husker ikke om det var mange kvartaler bort fra Bogstadveien heller. Med restauranten - DEN ser jeg for meg! Mener døra var grønn. Knøttlite, mørkt sted med bare et pizzakjøkken og 4-6 bord med plass til 2-6 på hvert. :fnise:

Skal sjekke Google maps igjen, ble litt uoversiktlig på telefon. Hadde jeg hatt tid en dag skulle jeg gått meg en tur i omtådet også. Får vente på godvær igjen..

Edit: når jeg klarer å stokke høyre/venstre lå den inn til VENSTRE, i en av sidegatene fra Bogstadveien(evt slemdalsveien) når man går mot sentrum. Har endret i HI til alle nye detektiver. :) Ellers gjelder alt jeg har sagt til nå.

Endret av PecanPie
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på du ikke mener Mucho Mas?

l.jpg

Passer ikke beskrivelsen din, men det gjør ikke så mange andre steder heller.

Anonym poster: f7c90866b8f37c9feae4970cd884f16a

Skrevet

Sikker på du ikke mener Mucho Mas?

l.jpg

Passer ikke beskrivelsen din, men det gjør ikke så mange andre steder heller.

Ja, jeg er sikker :) har spist der også, og de har god mat. Takk for forslag i alle fall :)

Gjest Clafoutis
Skrevet

Du mener ikke La Såda, da? Den ligger i Schultz' gate, og er bitteliten. Den eneste jeg kan komme på som passer beskrivelsen din :)

Skrevet

Den heter La Såda og ligger i Schultz gate 1. Ja, den er der fremdeles og har veldig god italiensk (tynn bunn) pizza.

Skrevet

Aha! Takk for svar!

Leste litt på nettsidene om at de har utvidet til 11 bord, vet dere om er det lenge siden, eller er mine telleegenskaper helt på jorder? :)

Gjest Clafoutis
Skrevet

Jeg har heller ikke vært der på mange år, nærmere bestemt 8, tror jeg, faktisk :ler: Så jeg husker heller ikke eksakt hvor mange bord det var der da, husker bare at den var liten. Men 11 bord er jo heller ikke spesielt mye, da :)

AnonymBruker
Skrevet

6229-node-image-upload-lasdajpg.jpg

Kjenner du deg igjen?

Skrevet

6229-node-image-upload-lasdajpg.jpg

Kjenner du deg igjen?

Jada, det er nok La Såda jeg tenker på :) takk for hjelpen! :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er et par år siden de utvidet. Husker ikke sikkert, men vi stakk innom for en matbit, og det var stengt pga at de utvidet.

Anonym poster: e5ec148ae3a516706680b99a6dc673fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...