mrjigga Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Som dere ser så er problemet mitt det å snakke i søvne, men det er ikke det verste. Jeg sier nemlig at jeg elsker eksen min, Jeg vet at det ikke stemmer og jeg har absolutt ikke noe ugjort eller usakt ang henne. Dette tærer mye på min bedre halvdel som jeg elsker mer enn noe annet, men dette er ett stort problem når jeg våkner. Jeg lurte på om det er noe jeg kan gjøre ? noen som har noe erfaring fra området eller tips og triks hva jeg kan gjøre? Ville satt stor pris på alle mulige svar.
Cristella Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Hehe, oi, den var ny. Må nok stemme med crenya; fastlegen. Aner ikke hva annet man kan gjøre mot å snakke i søvne, dessverre..
Gjest siri Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Har vært borti noe lignende selv.. Men først,hvor lenge har dere vært sammen? Er det tidlig i forholdet så kan jo slike ting forekomme,men gjør jo fortsatt utrolig vondt for din bedre halvdel. Jeg opplevde ved flere anledninger at typen tok armene sine rundt meg og sa at han elsket eksen sin etter at vi hadde lagt oss,helt forferdelig følelse det gir. Han syns ikke det var ett problem fordi han sa det i søvne og kunne ikke noe for det,men det betyr ikke at det ikke sårer. Så jeg vil iallefall anbefale deg å virkelig stå på og gjøre opp for ordene selv om de blir sagt i søvne. Etter 3 måneder med å høre typen si at han elsket eksen sin så gjorde jeg det slutt,jeg klarte ikke den følelsen av at han hadde meg som trøstepremie. Og alle situasjonene man spør seg tenker han egentlig på henne. Så om du virkelig elsker henne og du er sikker på at det kun er henne så stå på for å beholde henne,for alle har en max grense for hvor mye slikt de tåler for det tærer virkelig på det psykiske. Så ikke hold igjen på noe og vis henne hvor mye hun betyr for deg.Håper det var til litt hjelp,og masse lykke til!
Gjest madelen Skrevet 6. mars 2013 #5 Skrevet 6. mars 2013 Spørsmålet som dukker opp hos meg når jeg leser dette,er elsker du henne virkelig eller prøver du å overbevise deg selv om at du elsker henne fordi eksen din såret deg? Dette spørsmålet dukker opp hos meg og da kan jeg ikke forestille meg alle de vonde tankene dama di må ha.. Er enig med siri,for ingen fortjener å bli behandla slik,og kanskje du burde tenke over hvor vidt du fortjener denne jenta. Hadde aldri i verden funnet meg i noe slik,hadde samboeren min gjort det så mye som en gang så hadde jeg kasta han ut og bedt han dra ett visst sted!
Gjest MrFuckup Skrevet 6. mars 2013 #6 Skrevet 6. mars 2013 Har vært i samme situasjon selv,sa feil navn etter vi hadde lagt oss gjentatte ganger.. Starta først da jeg fortalte dama mi at jeg elsket hu for første gang,kort tid etterpå så starta problemet. Jeg vet bare hvordan det var for meg,men tenker du på eksen til av og til? Savner du hu eller var hu bedre enn din nåværende dame? Jeg innså hvorfor da dama gikk fra meg,hadde aldri trodd det men jeg savnet eksen min. Dama mi var ikke hu,hu var ei fantastisk jente og jeg var sikker på at jeg elsket hu. Men da hu dro så innså jeg det,jeg sammenlignet hu med eksen. Innerst inne så savnet jeg eksen,selv om jeg og eksen kranglet mye osv så var sexen mye bedre med hu og alt var egentlig bedre med hu. Selv om dama mi var helt fantastisk,fortjente hu så absolutt ikke,hu var helt perfekt men hu var ikke eksen. Dette er meg,men kanskje du har samme problem? Uansett så tok det tid men jeg så hvor mye det ødela dama mi,ble knust da. hu gikk fra meg men velfortjent. Om du virkelig elsker den nye dama di og dette har vært ett problem som har vart lenge så burde du kanskje bare la henne gå? Helt klart at hu vil bli såra og lei seg,men det vil gå over med litt tid. Om hu fortsetter å høre deg si elsker deg og feil navn så vil det knekke hu fullstendig med tid. Vi har begge vært i situasjonen og vi begge vet at hu fortjener så mye bedre,la en annen kar få muligheten til å behandle henne som den prinsessa hu er og gjøre hu lykkelig. Det er mitt råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå