Gå til innhold

One nightstand med nazist, kommer ikke over det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en kjekk og ung kar på utested, vi var på grensen til tilbakestående fulle og stakk hjem til ham. Etter masse om og men fikk vi den opp og inn. Neste morgen våkner jeg fyllesyke og hiver meg på badet fordi jeg må kaste opp. På vei tilbake til soverommet har gangen og stua blitt opplyst av dagslys. I stuen henger det et enormt hakekorsflagg med bilde av hitler over. Noen plakater jeg hadde i historieboka på skolen henger der også, tegninger av blonde unge piker og gutter som viser hitler hilsen, nazipropanda. Jeg kjente at jeg ble andpusten og endå mer kvalm, det går faen ikke an!! På toppen av alt har mannen våknet og ligger i senga og venter på meg, han gir uttrykk for ønske om en runde til, og vil vite navnet og nummeret mitt så vi kan treffes igjen. Jeg stotrer og stammer, drar med meg klærne og kler på meg på badet, oppgir et eller annet køddenavn g skriver ned hans "snakkes på Facebook" sa jeg og stakk. Håpet a ingen av hans naboer så meg, kanskje de ville trodd jeg var nazi jeg også. Herregud, føler meg helt kvalm bare av tanken.

Anonym poster: d64036e45209db92e315cbd999376f9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En nazist faktisk og ikke en nynazist. Hvor var dette utestedet? På det lokale eldrehjemmet?

Anonym poster: 6625ccd3e25d38724fd5a2d638fe26c0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Bergen....

AnonymBruker
Skrevet

Er vel nynazist da, om en må pirke, jeg tenkte ikke over det. Han var tross alt noen og 20 ikke 90 + ;p

• Liker 2
Skrevet

så ekkelt uff.

• Liker 6
Gjest Nils-Per
Skrevet

Slapp av, det er ikke smittsomt.

Skrevet

Yikes! Kanskje drikke litt mindre en stund fremover...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

alle handlinger har konsekvenser:)

Anonym poster: 318a6b5d5c14de84f27346bff0b7f079

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

synes det vitner om manglende sosiale antenner også om man har naziflagg i stua samtidig som man tør å ha andre enn bootboys på besøk.

Anonym poster: 7e1fd04fcd649cdae145d3cf967dbc13

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er liksom ulempen med ONS. :eeh:

Anonym poster: c2088e1bb9e8a66f968959577575847d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:eeeh:

Anonym poster: c2088e1bb9e8a66f968959577575847d

Skrevet

Altså... Det var et ONS. Pikk er pikk, selv om den er pakket inn i nazitruse. Dere fikk begge det dere ville ha der og da, og da har det vel fint lite å si om den tilfeldige partneren stemmer SV eller om du selv har en svakhet for danseband.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Jg vet jo at nynazisme ikke er smittsomt, men altså......... Jeg har pult og vært kåt på en som støtter et folkemord som er så ufattelig på mange måter at det ikke finnes ord!

Da jeg våknet leste jeg på Dagbladet.no, amerikanske forskere har funnet ut at dødstallene under krigen som følge av leire og forskning på mennesker er mye høyere enn først antatt. Trodde jeg skulle spy opp igjen frokosten.

Pikk er pikk ja, men dette er jævlig frastøtende for det om...

Ts

• Liker 11
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Da må du nesten bare slutte å ha ONS, du vet aldri hva du blir med hjem.

• Liker 6
Gjest Nils-Per
Skrevet

Jg vet jo at nynazisme ikke er smittsomt, men altså......... Jeg har pult og vært kåt på en som støtter et folkemord som er så ufattelig på mange måter at det ikke finnes ord!

Da jeg våknet leste jeg på Dagbladet.no, amerikanske forskere har funnet ut at dødstallene under krigen som følge av leire og forskning på mennesker er mye høyere enn først antatt. Trodde jeg skulle spy opp igjen frokosten.

Pikk er pikk ja, men dette er jævlig frastøtende for det om...

Ts

Skjønner hvordan det føles. Nylig viste det seg at en dame jeg hadde vært litt hypp på en stund er medlem av AUF. Men det er bare å flire litt av seg selv og bevege seg videre. Ingenting å koke suppe på.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Skjønner hvordan det føles. Nylig viste det seg at en dame jeg hadde vært litt hypp på en stund er medlem av AUF. Men det er bare å flire litt av seg selv og bevege seg videre. Ingenting å koke suppe på.

hahahaha!!

AnonymBruker
Skrevet

:ler: dagens!

Anonym poster: 55db21df645f4bf7d009570e81dfc347

Skrevet

Oj...nå ble jeg plutselig veldig glad for å være i forhold.

Som folk sier, så er det ikke smittsomt helgidvis! Men jeg skjønner veldig godt at du vemmes, det hadde jeg også gjort. Det som har skjedd har skjedd, du kommer nok over det etterhvert, bare la vær og si det til noen. Det kan være din egen lille hemmelighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...