Gå til innhold

jeg blir deprimert av moteplassen.no.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat blitt medlem på møteplassen.no, og jeg har sendt endel meldinger, men ingen har giddet å svare tilbake..

Regner ikke med at jeg er såå stygg, så hvorfor får jeg aldri svar tilbake? jeg skriver reflekterende om profilen dems, om deres hobbier osv, men alas, ingen svar tilbake.

Anonym poster: 17348119f3855390de248c20f31edafd

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Nå sier du ikke noe om du er kvinne eller mann, - det kan kanskje spille en rolle ? :klo:

Men, kan du ikke dele en god latter med meg mens du venter på god respons ?

En annen datingside (jada... jeg har krøpet til korset til slutt for å prøve...).

Tok ikke lang tid før første brev var i innboksen.

Noen brev senere så endres vedkommendes profil til å matche min egen :fnise:

Så kommer det frem at status 'singel' er svære ukorrekr, vi snakker om et eksemplar av arten "min kone forstår meg ikke".

Vil så absolutt treffes, men da reise til en annen by enn felles bostedsby for å treffes :hoho:

Sklir unna ethvert direkte spørsmål om hva vedkommende ser for seg fremover, og nå har jo undertegnede ' luktet lunta' for lenge siden.

Hur dum får man va ? :skratte:

Endret av Lille-pus
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er en mann.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at jenter på møteplassen blir bombadert med gutter og at de kan bare velge og vrake i luksus?

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg ville prøv meg med å like vedkommendes profil jeg :)

Når noen liker min profil så siler jeg ut de som ikke har en profil som passer med mine ønsker, og så er det meg som tar kontakt :)

Edit: Med unntak av ovenfor nevnte 'prakteksemplar' som tydeligvis opprinnelig bare hadde tatt utgangspunkt i bildene mine ;)

Bilder er ikke ensbetydende med vedkommendes virkelige utseende.

Kan det være en mulig ide å fjerne bildene dine ? For så å snakke litt med dem som kommer tilbake etter at du har tatt kontakt, og ikke bare sende over bildet med en gang ?

Jeg tror det kan være litt lurt ... :klo:

Endret av Lille-pus
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Er det sånn at jenter på møteplassen blir bombadert med gutter og at de kan bare velge og vrake i luksus?

"Luksus"? :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kravstore, bortskjemte prinsesser... say no more.

Anonym poster: 855a749e08307d40c8186dcbe787ea17

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

du må la de ta kontakt med deg først. feks med at den samma dama er innom profilen din mer en engang .

prøvde og lage en dame profil for å se hvordan responsen var.

jeg hadde ikke bilde og i løpet av ett døgn hadde jeg over 100 mld. sier litt om hvor lite sjarmerende karer det er der. så du må skille deg ut.

ikke bli en av de som er desperate.

Anonym poster: 62ea5eed346c2c8e30e672e3e7db7b7a

• Liker 2
Skrevet

Kravstore, bortskjemte prinsesser... say no more.

Aaaaw, bitterhet er så tiltrekkende.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo sant. Ikke prøv å bortforklare det med "bitterhet".

• Liker 10
Skrevet

Se om det kan være noe sannhet i denne setningen: I den vestlige verden så liker ikke kvinner menn. De liker kun oppmerksomheten og oppvartningen de får.

• Liker 2
Skrevet

Er en mann.

TS

Det er derfor du ikke får svar, hadde du vært kvinne hadde jeg skjønt at du blir deprimert. At du ikke får svar betyr ikke at det er noe galt med deg, du må heller tenke at det er en stor bragd de gangene noen svarer.

Har du noen konkrete eksempler på hva du skriver? Jeg antar at du er veldig hyggelig og ordentlig når du skriver, og det blir ofte feil.

Vær litt leken, morsom og spennende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på moteplassen.no og jeg lover deg at det skal egentlig ikke mye til, men det virker som om mennene har gutt helt opp. Av de sikkert over 100 meldingene jeg har fått er det bare EN som viste at han hadde lest profilen min og sa hvorfor han skrev til meg. Ellers virker det som om mennene bare har gutt opp. I dag fikk jeg "jag tycker om deg" i tillegg til en melding jeg har fått akkurat maken til før uten at det virker som om han la merke til det. Har gitt litt opp selv og må innrømme at meldingen skal være nokså bra før jeg svarer. Trodde jeg skulle svare alle og begynte med høflige avslag, men så blir man bare motløs.

Anonym poster: dd4690c50139f43da3fd5d97823c87de

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på moteplassen.no og jeg lover deg at det skal egentlig ikke mye til, men det virker som om mennene har gutt helt opp. Av de sikkert over 100 meldingene jeg har fått er det bare EN som viste at han hadde lest profilen min og sa hvorfor han skrev til meg. Ellers virker det som om mennene bare har gutt opp. I dag fikk jeg "jag tycker om deg" i tillegg til en melding jeg har fått akkurat maken til før uten at det virker som om han la merke til det. Har gitt litt opp selv og må innrømme at meldingen skal være nokså bra før jeg svarer. Trodde jeg skulle svare alle og begynte med høflige avslag, men så blir man bare motløs.

Gutt opp? To ganger til og med? :-p GITT OPP!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat blitt medlem på møteplassen.no, og jeg har sendt endel meldinger, men ingen har giddet å svare tilbake..

Regner ikke med at jeg er såå stygg, så hvorfor får jeg aldri svar tilbake? jeg skriver reflekterende om profilen dems, om deres hobbier osv, men alas, ingen svar tilbake.

Nettdating er bilder, bilder, bilder og litt profiltekst. Sørg for å få tatt noen skikklige bilder som viser deg på best mulig måte, dropp skryte bildene med harley`en.

Men ikke stress, jeg sendte melding til ei på en nettdating side. Fikk aldri svar, men traff henne i real life på byen 5-6 uker etterpå og vi hadde ONS + et par dater etter det. Tilfeldigheter, ja men bor i en by med 200 000 innbyggere, så sjansen er stor at du treffer jenter som du ser er på nettdating sider.

Anonym poster: d84ce96f3c56971cf9de08cee9fdc54e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg laget meg en profil på møteplassen av ren nysgjerrighet, jeg har ikke bilde, profilteksten min sier "jeg vet ikke hvorfor jeg er her".

Siden jeg oppdaterte den har jeg fått 11 meldinger. Til en profil helt uten bilde og tekst. Av de 11 er 3 fra eldre "herrer" som er mer enn 15 år eldre enn meg, og det er for meg ganske så uinteressant. I tillegg var det to som spurte om jeg trente og om jeg var sexy (noe de var helt sikker på at jeg var) Jeg kan bare tenke med gru på hva de med bilde opplever.

Man skulle jo tro at slike meldinger gjorde det lett å skille seg ut, men jeg klarer rett og slett ikke å forholde meg til siden og får negative assosiasjoner til alle som sender meg meldinger der inne :P

Anonym poster: 952e021c8d8aa517e69ad695179defcf

AnonymBruker
Skrevet

Er jente, har 71 uleste meldinger i innboksen.

Ikke tro dette er noe skryt, men det har kanskje noe med hvorfor noen jenter ikke svarer. Jeg har verken tid eller energi til å svare hver enkelt. Holder ikke bare det, men når alle kommer med oppfølgingsspørsmål på "Hva har du gjort i ferien? Hatt en fin helg, hva har du gjort? Hva driver du med og hva liker du å gjøre utenom jobb?" blir jeg bare utslitt av tanken.

Anonym poster: 5fa08799ad7125fd6370c59a72948e05

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og er medlem på en nettdatingside. Jeg har verken bilde eller en spennende profiltekst. Men den forklarer litt om meg og hva jeg er ute etter. Likevel har jeg fått meldinger fra ca 30-40 personer, de få ukene jeg har vært medlem. Jeg begynte med å svare alle uansett. Når jeg ble kontaktet av menn på 60 (jeg er 25) så svarte jeg høflig at de nok var i eldste laget for meg..

Men så blir det etter hvert litt mange å svare alle. Dessuten opplevde jeg at når man først svarte dem så tok en del av dem ikke et nei for et nei (svar = ja for mange) og fortsatte å sende meldinger. Det kommer frem av profilen min at jeg er interessert i å møte noen (irl) og hvor jeg bor, men likevel blir jeg kontaktet av menn som bor 10 timer unna. Og når jeg avviser dem med at vi nok bor for langt unna hverandre så får jeg argumenter om at det finnes da fly.. Joda, men hvordan skal egentlig det fungere i lengden?

Det synes tydelig at mange av mennene bare er desperate og er villige til å nøye seg med hvem som helst. Men det betyr ikke at jeg er villig til å nøye meg med hvem som helst.

Ts, du får sikkert ikke svar fordi de damene du skriver til er nedlesset i meldinger fra andre menn. Du blir bare en i mengden for dem og da er det viktig at du skiller deg ut på en eller annen måte. Og det er jo ikke så lett for damer er jo ulike og liker å bli kontaktet på ulike måter. Men generelt er vel det å vise at du finner henne interessant, gjerne snakke om felles interesser eller områder der dere er like, og prøve å ha humor og kanskje litt selvironi.

Selv har jeg ikke kontaktet en eneste mann på de sidene, men jeg føler det er så mye allerede at hvis jeg skulle ta kontakt med menn i tillegg så blir det veldig mange å prate med/holde styr på. Kanskje jeg gjør det når det roer seg litt med responsen eller sånn.

Anonym poster: 811b6d8d38fa6ceebb49403aa72f324a

AnonymBruker
Skrevet

Lagde meg bruker på zoosk for 2 dager siden, er blitt bombardert med 300 meldinger....

Sletta meg nå :P

Anonym poster: 1baa217ee206c9414cd4284fefd1b70d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opprettet en profil på møteplassen med bilder og en kort tekst, før jeg dro på langhelg i paris. Da jeg logget meg på møteplassen igjen 4 dager senere, lå det 500 meldinger på innboksen min. Ikke rart du ikke får svar der inne. Noen av mennene hadde til og med lagt med linker til ligningen deres, samt hjemadresse og tlfnr, med løfter om å være økonomisk uavhengig for resten av livet mitt.(somførstemelding!!!)

Av ren nysgjerrighet, sjekket jeg om det faktisk stemte og det gjorde det. Det sier litt om hvor desperate noen av mennene er. Jeg klarte ikke å gå gjennom alle meldingene, før det kom flere nye. Eneste løsningen var å slette profilen. Aldri mer nettdating på meg.

Anonym poster: 55c5415e633f9ef804267f4260196139

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...