AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Begynner å bli drittlei dette appleproduktet, for noe dritt den egentlig er..!!!! Har bare hatt den siden august 2012, og den har bare blitt tregere og mer irriterende å surfe på nett med, det kan ta flere minutter bare å åpne vg.no eller kvinneguiden, alt den sørger for er høyt blodtrykk Men seriøst, eneste den er brukbar til er å spille spill på, artig leke som en gang kostet 3000-4000, vet ikke, det var en gave, omtenksomt, men........... Jeg forstår ikke appleprodukter Hvordan sletter jeg nettverks innstillingene og taster de inn på nytt, feks? Anonym poster: 71ccd6701d4d80ce8b5853e0a958fc4f
Gjest Snuppeluren Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Begynner å bli drittlei dette appleproduktet, for noe dritt den egentlig er..!!!! Har bare hatt den siden august 2012, og den har bare blitt tregere og mer irriterende å surfe på nett med, det kan ta flere minutter bare å åpne vg.no eller kvinneguiden, alt den sørger for er høyt blodtrykk Men seriøst, eneste den er brukbar til er å spille spill på, artig leke som en gang kostet 3000-4000, vet ikke, det var en gave, omtenksomt, men........... Jeg forstår ikke appleprodukter Hvordan sletter jeg nettverks innstillingene og taster de inn på nytt, feks? Anonym poster: 71ccd6701d4d80ce8b5853e0a958fc4f Har selv iPad tredje generasjon, og kjenner meg ikke igjen i dine problemer.. Prøv å gå på innstillinger > WiFi > velg nettverket du er koblet til > "glem dette nettverket"
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Tusen takk for hjelpen, jeg fikk lagt inn pinkoden til routeren på nytt og ipaden er utrolig kjapp igjen!! Herlig, takk!! Anonym poster: 71ccd6701d4d80ce8b5853e0a958fc4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå