Gå til innhold

Offwhite og Ivory - samme farge?

Chiquita

Anbefalte innlegg

Offwhite og Ivory - er det samme farge?

JEg bestilte et torsolett i fargen offwhite hos Christiane, men på det torsolettet som jeg fikk tilsendt var det merket med Ivory :klø:

Er det det samme, eller er det begått en feil??

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke det samme da?

Har sett ivory og diamondwhite brukt om hverandre også, samme med elfenben.... Trur merkekjedene er ute etter å forvirre oss.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har eggeskallhvit kjole...som også er omtrent ivory... Tror en må ha meget trenede øyne hvis en skal se forskjell på alle disse hvittonene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur merkekjedene er ute etter å forvirre oss.....

Det tror jeg så gjerne.

Det er ikke lett å skulle få ting til å matche, når de ikke kan bruke samme "farger" på ting de selger engang....

(OG siden ejg ikke har sett noe som er offwhite eller ivory før, så vet jo ikke jeg om noe er riktig eller ikke...)

Men da går jeg ut fra at det er riktig da, så får jeg se når jeg får kjøpt meg offwhite sko her i Trøndelag, om fargen er lik, eller ikke :wink:

Men takk for hjelp da dere

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chiquita skrev:

Men da går jeg ut fra at det er riktig da, så får jeg se når jeg får kjøpt meg offwhite sko her i Trøndelag, om fargen er lik, eller ikke

Vet du at det har kommet masse sko i de vanlige skobutikkene som kan brukes til brudesko? Og mye billigere enn å kjøpe på salong. Ta deg en tur på Trondheim Torg du og sjekk det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*spent på mitt korsett jeg når det kommer i posten*

Hvilket korsett har du bestilt, og fra hvor??

Vet du at det har kommet masse sko i de vanlige skobutikkene som kan brukes til brudesko? Og mye billigere enn å kjøpe på salong. Ta deg en tur på Trondheim Torg du og sjekk det ut

Kanksje jeg skulle gjøre det, ja.

Men er jeg da sikker på å få i riktig farge (som om jeg forstår noe av dette alikevell) :ler:

Men det skader jo ikke å se.

JEg er jo litt kresen når det gjelder skoene også, så å se flere plasser skader jo ikke

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det skulle da gå greit å få samme fargen på skoene.

De som står "I" på den ene skoen og "do" på den andre var skikkelig stilig, og dem får du på Falkanger.

Jeg har bestilt korsett fra Brudekjoleformidlingen i Bergen. Vant jo et gavekort der :wink: så det er det jeg bruker de pengene på.

Det skulle komme i løpet av uka og er veldig spent på om det passer under kjolen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de "I" "do"-skoene er noe fine jeg.

Dessuten vil jeg ha sko med "stropper", altså som ikke er hele, siden jeg vil farge de etter bryllupet og bruke de senere.

Og hele sko er liksom ikke "meg"...

Men det skader jo ikke å ta en titt :wink:

(Kanksje de har noe på Stjørdal også - er vel Falkanger der også?! Og Stjørdal er litt nærmere enn Trondheim) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey' date=' men de har mye annet fint også da :-)[/quote']

Lover å kikke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...