Gå til innhold

Jeg ser østeuropeisk ut - derfor ingen norske menn vil ha meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får stadig vite at jeg ser østeuropeisk ut ... og andre sier at det ser ut som om jeg kommer fra 1600-tallet ... og ofte virker det som om det er negativt.

Har skjedd noen ganger at folk spør om jeg er norsk, eller om jeg kommer fra polen eller noe annet land i østeuropa.

Jeg er 32 år og har aldri hatt kjæreste. Er høy og normalvektig med timeglassfigur/cellofigur. Har normale/små pupper(75C) og har en smal midje og en stor rompe som jeg får mye oppmerksomhet for. Har store blå øyne, mørkeblondt/lysebrunt hår og mørke øyenbryn, ikke svarte altså. Får stadig vite at jeg ikke trenger å bruke sminke siden øyenbrynene og øyenvippene er så mørke nok. Har ren og pen hud uten rynker. Den er vel litt blek, men liker ikke å sole meg så mye.

Har en rett nese og et ovalt/firkanten/rundt ansikt? Er litt usikker der, men føler jeg har et stort ansikt...

Vel, hvorfor er jeg singel? Jeg er en søt og sjenert jente ellers, men kanskje med litt dårlig selvtillit ...

Anonym poster: 388195ab9554f1d0b48d7855febbced7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den aller siste setningen din er grunnen til at du er singel. Utseende har lite/ingen betydning for om du får kjæreste eller ei. Personlighet, derimot, stikker langt dypere. Og så er det opp til deg også, du har ikke funnet "den ene" ennå? Man slår seg ikke gjerne til ro med en tilfeldig person. Man ønsker gjerne noe mer enn bare "han liker meg".

Anonym poster: 07918905cebbf911df47891d5ff8ae6d

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Den aller siste setningen din er grunnen til at du er singel. Utseende har lite/ingen betydning for om du får kjæreste eller ei. Personlighet, derimot, stikker langt dypere. Og så er det opp til deg også, du har ikke funnet "den ene" ennå? Man slår seg ikke gjerne til ro med en tilfeldig person. Man ønsker gjerne noe mer enn bare "han liker meg".

Det der er faktisk helt feil. Spør hvilken som helst mann hva slags type damer de vil ha og det ramler inn med utseendeorienterete ønsker. De fleste vil legitimere dette ved at "menn er visuelle".

Selv er jeg som TS, norsk men med et litt unorsk utseende. Også jeg blitt spurt om jeg er østeuropeisk. Selv tror jeg ikke norske menn tør å investere i meg fordi jeg har for mange utseendemessig "avvik", uten av jeg er helt fremmed. De blir rett og slett usikre og forvirret av meg.

Anonym poster: 859dfb63b79108b7733000fc33fbe759

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra Polen og må hive menn på dør i ett sett, uansett hvor jeg snur og vender meg får jeg komplimenter og blir bedt på date, takker høflig nei, jeg er gift.

Østeuropeisk betyr ikke stygg.

Anonym poster: b4d8a3ceaecd4d6881fec5d12a861f92

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på ts, har du startet en tråd før? Jeg mener å huske at jeg har lest en lignende tråd hvor flere polske jenter måtte forsvare seg mot deg fordi du hele tiden kommenterte russisk, polsk, osv utseende som stygt og uattraktivt.

Denne tråden minner veldig om den jeg tenker på.

Anonym poster: b4d8a3ceaecd4d6881fec5d12a861f92

• Liker 8
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg får stadig vite at jeg ser østeuropeisk ut ... og andre sier at det ser ut som om jeg kommer fra 1600-tallet ... og ofte virker det som om det er negativt.

Har skjedd noen ganger at folk spør om jeg er norsk, eller om jeg kommer fra polen eller noe annet land i østeuropa.

Jeg er 32 år og har aldri hatt kjæreste. Er høy og normalvektig med timeglassfigur/cellofigur. Har normale/små pupper(75C) og har en smal midje og en stor rompe som jeg får mye oppmerksomhet for. Har store blå øyne, mørkeblondt/lysebrunt hår og mørke øyenbryn, ikke svarte altså. Får stadig vite at jeg ikke trenger å bruke sminke siden øyenbrynene og øyenvippene er så mørke nok. Har ren og pen hud uten rynker. Den er vel litt blek, men liker ikke å sole meg så mye.

Har en rett nese og et ovalt/firkanten/rundt ansikt? Er litt usikker der, men føler jeg har et stort ansikt...

Vel, hvorfor er jeg singel? Jeg er en søt og sjenert jente ellers, men kanskje med litt dårlig selvtillit ...

Anonym poster: 388195ab9554f1d0b48d7855febbced7

du er sjenert og har dårlig selvtillit. Thats it. Det er ikke pga utseendet. Jeg får forresten høre detr samme ofte. At jeg ser østeuropeisk ut.
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det der er faktisk helt feil. Spør hvilken som helst mann hva slags type damer de vil ha og det ramler inn med utseendeorienterete ønsker.

Jeg er en mann, ditt nek. Jeg spurte nylig en venn av meg om han hadde foretrukket en jente som Tone som ser veldig pen ut, men med en pil råtten personlighet eller en jente som ser litt mer gjennomsnittlig ut, men som er varm og god som dagen er lang. Han foretrakk sistnevnte. Det gjør jeg også. I beste fall finnes det et kort ordtak som går litt lystig:

Utsiden gir innsiden en sjanse

Innsiden gir utsiden sin glanse.

Menn bryr seg om personlighet langt mer enn utseende. Men krake søker make, har man en dårlig personlighet og er selv veldig fokusert på det ytre vil man også komme borti mange likeens mennesker.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann, ditt nek. Jeg spurte nylig en venn av meg om han hadde foretrukket en jente som Tone som ser veldig pen ut, men med en pil råtten personlighet eller en jente som ser litt mer gjennomsnittlig ut, men som er varm og god som dagen er lang. Han foretrakk sistnevnte. Det gjør jeg også. I beste fall finnes det et kort ordtak som går litt lystig:

Utsiden gir innsiden en sjanse

Innsiden gir utsiden sin glanse.

Menn bryr seg om personlighet langt mer enn utseende. Men krake søker make, har man en dårlig personlighet og er selv veldig fokusert på det ytre vil man også komme borti mange likeens mennesker.

Og det er jo fint for deg om kompisen din. Men i den virkelige verden har ikke de pene damene en pill råtten personlighet. De er helt vanlige, akkurat som oss andre. Dersom du hadde valget mellom en pen dame som er hyggelig og en hyggelig dame som er helt vanlig, vet du like godt som meg at du hadde valgt førstenevnte. Ikke gjør deg til.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du hadde valget mellom en pen dame som er hyggelig og en hyggelig dame som er helt vanlig, vet du like godt som meg at du hadde valgt førstenevnte. Ikke gjør deg til.

Der tar du feil. Så ville jeg ha valgt den personen jeg hadde noe mer til felles med enn bare "det er så hyggelig å henge sammen, ska vi være sjæsjter?". Er det ikke noe "vi" mellom noen av oss så er vi bare venner. Jeg er ikke interessert i å leve sammen i et tomt forhold. At hun er aldri så pen gjør ikke forholdet noe dypere for den saks skyld.

• Liker 1
Skrevet

Herre min hatt. Du ser kanskje ut som dr amish folkasv en eller annen grunn tror jeg det.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Der tar du feil. Så ville jeg ha valgt den personen jeg hadde noe mer til felles med enn bare "det er så hyggelig å henge sammen, ska vi være sjæsjter?". Er det ikke noe "vi" mellom noen av oss så er vi bare venner. Jeg er ikke interessert i å leve sammen i et tomt forhold. At hun er aldri så pen gjør ikke forholdet noe dypere for den saks skyld.

ok hva hvis den pene og den ordinære dama begge hadde masse til felles med deg, hvem hadde du da valgt?
Gjest Lincoln
Skrevet

Jøss, er du forfatter av sånne kjærlighetsnoveller man leser i allers og norsk ukeblad?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mener du at du tror at ingen norske menn vil ha deg, eller mener du at de mennene du vil ha ikke vil ha deg?

Personlig synes jeg du høres litt vel utseendeorientert ut, hva har du mellom øra? Ikke frekt ment, men i mitt liv er det viktigere hvordan du er enn puppestørrelsen din, og det er viktigere at du har sans for humor enn at du får komplimenter for rompa di.

Hva så om noen sier at du ser østeuropeisk ut? Det betyr ikke at du gjør det, men at de synes det. Neste gang noen sier det, spør dem hva de mener, så slipper du å bruke så mye energi på å gruble over det og koble det til masse negative tanker.

Anonym poster: 7f7015426294be70352834291aa3f2ca

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

De fleste av oss har trekk som under de 'riktige' omstendighetene kan være ens med trekk som er typiske for andre Europeiske regioner.

Pus blir innimellom forelagt følgende av portugisiske og italienske servitører og ingeniører:

"Du er ikke Norsk du, er du vel ?"

Og på respons "Jo, helt Norsk" så kommer følgende: "Jammen det kan du ikke være. Du er latino."

- noe som skyldes en svakt gulgylden undertone i huden og nøttebrune øyne.

Der andre blir rødbrune blir Pus gulbrun :fnise:

Med mange og lange reiser og opphold i det tidligere Østeuropa så tør jeg påstå at Østeuropeiske kvinner er vakre ! :opplyser:

Edit: Leif på frifot

Endret av Lille-pus
  • Liker 6
Gjest Lincoln
Skrevet

Å se østeuropeisk ut er for øvrig ikke nødvendigvis noe negativt. Det er mange utrolig sexy damer fra østeuropa.

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Mener du at du tror at ingen norske menn vil ha deg, eller mener du at de mennene du vil ha ikke vil ha deg?

Personlig synes jeg du høres litt vel utseendeorientert ut, hva har du mellom øra? Ikke frekt ment, men i mitt liv er det viktigere hvordan du er enn puppestørrelsen din, og det er viktigere at du har sans for humor enn at du får komplimenter for rompa di.

Hva så om noen sier at du ser østeuropeisk ut? Det betyr ikke at du gjør det, men at de synes det. Neste gang noen sier det, spør dem hva de mener, så slipper du å bruke så mye energi på å gruble over det og koble det til masse negative tanker.

Anonym poster: 7f7015426294be70352834291aa3f2ca

man trenger ikke være utseendeorientert for at man vil at andre skal synes en er pen. Man får ikke bedre selvtillit hvis en gutt sier, du er ikke så pen men jeg liker deg likevel..
Skrevet (endret)

Jeg synes Øst-Europeiske kvinner kan være veldig vakre, lys hud, høye kinnben, brne øyne, glatt hår, smal midje? Vet ikke om det treffer på deg, men jeg skulle mer enn gjerne hatt et litt mer eksotisk utseende.

Petter Hegre, aktfotograf foretrekker feks ØstEuropeiske damer, se feks bildene av konen hans.

Endret av Sulosi
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ok hva hvis den pene og den ordinære dama begge hadde masse til felles med deg, hvem hadde du da valgt?

Ingen av de. For der er tydeligvis ikke noe "vi" mellom noen av oss. Og er det et "vi" mellom en av de to og meg ville jeg valgt den som jeg opplevde det med først. Dermed ville jeg holdt den andre, som jeg blir kjent med først senere, på litt avstand og aldri oppleve akkurat det med.

Du tenker på ett knull. Guttunger som bare er ute etter litt friksjonsvarme tar til takke med første beste, utseende har lite/ingenting å si da heller.

Et godt og varmt, hjertelig smil, lyser opp og varmer langt mer enn et tomt skall. Med andre ord, som ordtaket jeg siterte over kort og godt sier, skjønnhet kommer innenfra. Uten indre utstråling er der ingen skjønnhet.

• Liker 1
Skrevet

Fineste dama på jobben min er fra Polen. (Iofs har jeg blitt skjelt ut av ei polsk jente en gang fordi jeg sa at Polen lå i Øst-Europa...).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fineste dama på jobben min er fra Polen. (Iofs har jeg blitt skjelt ut av ei polsk jente en gang fordi jeg sa at Polen lå i Øst-Europa...).

Ja, vi mener at det ikke er det ;)

Med vennelig hilsen polsk jente.

Anonym poster: 5866605f97cb50c7778745647e565f70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...