terri Skrevet 5. mars 2013 #1 Del Skrevet 5. mars 2013 Hei Noen som kan fortelle meg om hvordan jeg skal bruke saltvannsprayen? skal den påførest i vått eller tørt hår? brukte mye saltvannspray før, men har helt glemt hvordan fremgangsmåten er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #2 Del Skrevet 5. mars 2013 vått hår. Det er varmen som får sprayen til å virke. jeg tar i vått hår før jeg føner det. Anonym poster: 21259f1ec9ae80cdc17eff086a422836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjæra Skrevet 5. mars 2013 #3 Del Skrevet 5. mars 2013 Spørs hvordan du vil ha resultatet Tar du det i vått hår og lar det lufttørke, så blir det som på stranden. Håret henger i klaser på en måte. Om du tar det i før du føner det, så vil de bli matt med mye volum. Det er umulig å gre da. Om du sprayer det det i tørt hår, så vil du få struktur. Du kan rufse til frisyren og få det til å se litt mer naturlig ut. Det er i alle fall slik det fungerer i mitt hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terri Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mars 2013 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 5. mars 2013 #5 Del Skrevet 5. mars 2013 I tørt hår, sprayes hovedsakelig mot røttene, fra litt avstand. Løft på håret mens du gjør det, og ikke spray akkurat i skillet. Deretter føner du det tørt. Da får du den beste effekten, og slipper floker eller fett hår. Lærte det av frisøren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå