Jinx Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Har fått servert hjemmelaget iskake med marsmellows engang, og den var kjempe god.. Noen som har oppskrift ??
Arkana Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Hmm, dette er den nærmeste jeg har i databasen min i allefall. Kanskje ikke den du så etter, men sikkert god den også. Isbombe 100 g pecannøtter eller valnøtter 100 g mørk sjokolade 20 marshmallows 2 liter sjokoladeis 1 liter sorbet, f.eks. appelsin eller mango Grovhakk nøtter, sjokolade og marshmellows. Rør sjokoladeisen myk og bland i nøtter og sjokolade. Kle en stor rund bolle innvendig med plastfolie. Legg sorbet i bunnen og rundt kantene. Fyll på med sjokoladeisen. Settes i fryseren til det stivner. Vend isbomben på et fat, og trekk av plastfolien. La stå i kjøleskap i ca ½ time før servering.
NullHull Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Jeg elsker marshmallows! Jeg elsker marshmallows! Jeg elsker marshmallows! Også pecannøtter da, som jo er sååååå godt!!! :o Dette var sannelig oppskriften for meg asså! Takker og bukker! :kysse:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå