Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper at noen vil hjelpe meg å tolke et tarotlegg om jobb.

Generelt for de neste fire ukene får jeg opp kortet king of cups som den generelle atmosfæren/fokusområdet på jobb.

Ut ifra det jeg vet, sier man at kortet representerer en familieorientert mann. Men jeg skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre, da jeg er en jobborientert kvinne:) Kan det være en kollega? Men hva har det med jobben i seg selv å gjøre? Noen som vil hjelpe?

Tusen takk hvis noen vil svare!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når begrenes konge dukker opp i forbindelse med jobb, betyr det gjerne at ting vil gå bra. Du gjør det godt på jobb, og kollegaene dine setter pris på deg og respekterer deg. Det kan også hende at begrenes konge representerer èn mannlig sjef eller kollega eller som setter ekstra stor pris på arbeidet ditt denne måneden.

Håper det hjalp! :)

Anonym poster: da549a2da7d641ab482da9230f65e756

Skrevet

Tarot er tull og tøys.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at du er ekstremt lettlurt og mangler kritisk sans.

Anonym poster: c3e4978f0b96e99f69cce88a3202f7e7

AnonymBruker
Skrevet

Hei, håper at noen vil hjelpe meg å tolke et tarotlegg om jobb.

Generelt for de neste fire ukene får jeg opp kortet king of cups som den generelle atmosfæren/fokusområdet på jobb.

Ut ifra det jeg vet, sier man at kortet representerer en familieorientert mann. Men jeg skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre, da jeg er en jobborientert kvinne:) Kan det være en kollega? Men hva har det med jobben i seg selv å gjøre? Noen som vil hjelpe?

Tusen takk hvis noen vil svare!

Jeg hadde tolket det slik at en mann hjelper deg på jobben ja.

Anonym poster: 0e0baa6ef424a0004f6655529a477777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...